וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גברעם נתנה טבעת לתום מ"האח הגדול"? כי למעריצים שלה יש הפתעה יקרה עבורה

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 16:01

אם צפיתם בחיבור הרומנטי בין גל גברעם שהודחה מ"האח הגדול", לאהובה שנשאר בבית המצולם, תום חיימוב - אתם יודעים שהשאירה אצלו את טבעת ה-"GG" המדוברת שענדה במהלך התחרות. אבל מתברר שהמעריצים הנאמנים החליטו שהכוכבת לא תישאר בלי יהלומים. וואלה! סלבס בלינג

כוכבי "האח הגדול" 2021 בבריכה/באדיבות רשת 13

לפני כשלושה שבועות, כנראה שהמון צופים של "האח הגדול" נדהמו לגלות שהכוכבת הצעירה גל גברעם - מי שנחשבה לאחת הבנות המעניינות והבולטות ביותר בתחרות - הודחה מהריאליטי. אבל רגע לפני שיצאה מהבית המצולם, הספיקה להעניק לאהוב שמצאה בו, תום חיימוב, טבעת גדולה שענדה במהלך הימים שלה בתחרות, עם ראשי התיבות של שמה באנגלית: GG.

מאז, לא רק שהגבר שהשאירה מאחוריה בריאליטי עונד את הטבעת המדוברת, אלא שהיא עצמה זכתה לקבל תכשיט של בן הזוג מהבית (שכמט הלך לה לאיבוד!)... אבל מתברר שלמעריצים של גברעם זה לא מספיק, כך שהם מתכננים לה הפתעה מרגשת וסופר יוקרתית.

רכלו על הטבעת של גל גברעם באינסטגרם

גל גברעם. רשת 13, צילום מסך
פיצוי על הטבעת! גל גברעם יחד עם תום חיימוב בבית "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

לקראת סיום העונה שבה הכוכבת בת ה-19 התחרתה, מעריציה לא רק מבקשים לארגן לה מפגש תמיכה שבו יעריכו את גל וישמחו לפגוש אותה מעבר למסך הטלוויזיה, אלא שבמהלכו הם צפויים להעניק לה מתנה מיוחדת: שרשרת עם אותן אותיות, ג'יג'י אם תרצו, שתהווה תחליף לטבעת שנותרה בבית "האח הגדול".

מתברר שמיד אחרי שגברעם יצאה מהבית, כמה קבוצות מעריצים שמונות יותר מ-15,000 (!) בני אדם, החליטו להעניק מכספם ולתרום לנזקקים בעידודה של גל. כך שבפורים האחרון חילקו משלוחי מנות לצעירים מעוטי יכולת, עם אותו הכסף שאיתו תכננו לשלוח לה מסרים ומסוקים במהלך התחרות.

עוד בוואלה!

תום מ"האח הגדול" חושף: הסוד שהסתיר במשך שנים אפילו מאמא שלו

לכתבה המלאה

מה יעשו עם העודף שנותר אחרי החג? איחדו לטובת הפתעה מדהימה עבור גל, כך שפנו ליהלומן והתכשיטן יונתן מתת, ידיד של הגברת הלוהטת ומי שהיה אחראי על עיצוב טבעת ה-GG - ממנו ביקשו שיכין עבורה שרשרת זהב לבן מעוטרת ביהלומים עם אותן האותיות, כולל חריטה בהקדשה אישית לאלילה שלהם. המחיר המוערך של התכשיט מנקר העיניים? פחות או יותר כ-1,770 דולר (לפני הנחה!!), רק כדי שגברעם תחוש על צווארה את החיבה של התומכים שלה, אחרי שתזכה מהם לחיבוק פנים אל פנים. יפה לה ולהם.


וואלה! סלבס מעדיפה צלחת מאפים על פני שרשרת יהלומם, אבל תסתפק גם בסתם קופסת אגסים.

גל גברעם, תום חיימוב בהאח הגדול. מיכה לובטון, רשת,
רואים את הטבעת עם הנוכחות על האצבעות של גברעם?/מיכה לובטון, רשת
גל גברעם. רשת 13, צילום מסך
מחכה להפתעות אחרי סיום העונה. גברעם ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13
גל ותום. מתו האח הגדול רשת 13, צילום מסך
פיצוי הולם? גל גברעם ותום האיש שמחזיק בטבעת שלה/צילום מסך, מתו האח הגדול רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully