וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גברעם איבדה את הטבעת שקיבלה מתום

22.2.2021 / 11:40

אחרי שקראתם כאן לראשונה על הקמפיין הראשון שקטפה גל גברעם, עכשיו קבלו דרמה, ממש כמו בסרטים של הוליווד, שהתרחשה על סט הצילומים כשכוכבת הריאליטי איבדה את הטבעת שקיבלה במתנה מאהוב ליבה שנשאר בבית. איך זה נגמר? וואלה! סלבס אצבע אמצעית

מאחורי הקלעים של "האח הגדול" - גל גברעם באיפור שיער של גילי אלגבי/צילום: יחסי ציבור

אם חשבתם שהחיים בבית "האח הגדול" מלאי דרמות והפתעות, אז נראה שחייהם של כוכבי הריאליטי ממשיכים להיות תוססים גם לאחר יציאתם מהבית המפורסם, תראו למשל את גל גברעם - שרק יצאה לחיים האמיתיים וכבר מצאה את עצמה בלב סערה על חוף הים והכל בגלל טבעת קטנה שקיבלה במתנה מאהובה, תום חיימוב.

גל גברעם. שוקה כהן,
קיץ על החוף/שוקה כהן

אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם כי גברעם, שמיוצגת אצל אלינור שחר, קטפה קמפיין ראשון למותג הבירה, "סול", עכשיו היא גם מביאה לכם קצת ג'וס מסט הצילומים שהתקיימו על חוף הים. גל, שכזכור החליפה טבעות עם חיימוב, כסמל לאהבתם, סירבה להוריד את הטבעת במהלך הצילומים והתעקשה להצטלם איתה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גל גברעם. שוקה כהן,
חושבת על תום/שוקה כהן

אממה, לצערה של הכוכבת הצעירה, בין שוט אחד לשני - נפלה הטבעת בחול החם, כך שבין רגע פרצה דרמה על החוף וכל אנשי ההפקה נאלצו להפסיק את הצילומים ולחפש אחר הטבעת שיקרה כל כך לליבה של הגברעם. סוף טוב הכל טוב - הטבעת נמצאה והצילומים המשיכו כסדרם.

וואלה! סלבס איבדה פעם את הטבעת הרוטטת שקנו לה. לא לאצבע.

גל גברעם. שוקה כהן,
איפה הטבעת?/שוקה כהן
גל גברעם. שוקה כהן,
סוף טוב הכל טוב/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully