וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלי ברי מגלה: הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם אישה!

23.2.2021 / 12:48

זוכת האוסקר היפהפייה בת ה-54, החליטה לדון עם המעריצים בפעם הראשונה שבה הצמידה שפתיים וערבבה את הלשון שלה עם זו של אדם אחר - ולמרות שהיה להאלי ברי חבר באותה תקופה, השחקנית מספרת שהאדם שאיתו חוותה זאת... הוא בכלל אישה. וואלה! סלבס יוניסקס

שגרת האימונים של האלי בארי/@halleberry

מי חשב שגם אחרי המון שנים של פרסום, ראיונות ותהילה, כוכבים הוליוודיים כמו האלי ברי עוד מסוגלים לשלוף כמה סודות נסתרים מהארון? אז זהו, שלאחרונה השחקנית הזוהרת בת ה-54, חשפה בפני העולם כולו שהנשיקה הרומנטית הראשונה שחוותה בחייה, לא הייתה עם החבר שלה באותה התקופה, אלא בכלל עם אישה אחרת!

רכלו על הנשיקה הראשונה שלכם גם באינסטוש

האלי ברי. GettyImages
נשיקות וליקוקים. האלי ברי/GettyImages

ברי, משתתפת בתכנית רשת בכיכובה, שמשודרת בפרופיל האינסטגרם שלה - עסקה בפרק האחרון בנשיקות המשמעותיות שעברה בחייה. אם חשבתם שלשחקנית האפרו-אמריקאית הראשונה שזכתה באוסקר כשחקנית ראשית, הייתה חוויה רגילה כשניסתה את המחווה הרומנטית כנערה, אז תחשבו שוב: הנשיקה הצרפתית נמשכה לא פחות מ-30 דקות (!) של הצמדת שפתיים וערבולי לשונות עם בחורה אחרת, שבמקרה הייתה החברה הכי טובה שלה באותה התקופה.

"הנשיקה הראשונה שלי... הייתה עם בחורה, היה לי את החבר הזה בשם לאשון ורציתי לנשק אותו 'צרפתית'", שחזרה האלי, "אבל לא ידעתי איך להתנשק 'צרפתית', אז ביקשתי מהחברה הכי טובה שלי באותה תקופה להראות לי איך לעשות את זה עם הלשון, כדי שאוכל לנשק אותו מתוך ניסיון. היא באה לבית שלי ונישקה אותי במשך 30 דקות בערך". אז, ברי המשיכה ש"היא ממש לימדה איך לנשק צרפתית את הבחור - ואז למחרת הלכתי ו'צירפתתי' את לאשון", צחקה.


וואלה! סלבס מעולם לא התנשקה, כשגברים רואים את השניים השחורות שלה הם בורחים.

עוד בוואלה!

"ואז הוא ביקש שאלקק לו את האף": הדייטים הכי מביכים של הכוכבים

לכתבה המלאה
האלי ברי. GettyImages
30 דקות שלמות! ברי/GettyImages
האלי ברי. אינסטגרם, צילום מסך
לנצח לוהטת/צילום מסך, אינסטגרם
האלי ברי מתוך הסרט die another day. imdb
אייקונית. האלי ברי בסרט מסדרת ג'יימס בונד, "למות יום אחר"/imdb
  • עוד באותו נושא:
  • האלי ברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully