וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על האלי ברי

19.8.2016 / 0:07

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

האלי ברי מתוך הסרט die another day. imdb
נערת בונד. ברי/imdb

# לא הרבה יודעים, אבל האלי ברי התחילה את הקריירה שלה כמתחרה בתחרויות יופי ברחבי ארה"ב. היא זכתה להיות מלכת הנוער של אמריקה בשנת 1985, וזכתה לתואר מלכת היופי של אוהיו בשנה שאחרי. באותה שנה היא התמודדה למיס אמריקה, שם זכתה במקום השני ונשלחה למיס יוניברס - שם סיימה במקום השישי.

האלי ברי בטקס האוסקר ה-72, שנת 2002. Vince Bucci, GettyImages
השמלה הכי מדוברת מאז 2002/GettyImages, Vince Bucci

# האלי, בת ה-50, היא שחקנית ממוצא אפרו-אמריקאי, היא גם השחקנית הראשונה ממוצאה שקיבלה אי פעם פרס אוסקר על התפקיד הבלתי נשכח שלה ב'מונסטר בול', וזה היה בשנת 2002, הלם!

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
האלי ברי. Kevin Winter, GettyImages
עפה על הקצוץ. ברי/GettyImages, Kevin Winter

# ברי היא אימא לשני ילדים מהממים, וכשצלמי הפפארצי החלו להטריד אותה ואותם היא נלחמה למענם ולמען ילדי מפורסמים אחרים. בשנת 2013 לקחה חלק בהצעת חוק שאומר שיש איסור מוחלט על צלמי פפראצי להטריד את ילדיהם בצילומים ושאלות, כמו שהם נוהגים עם ההורים שלהם. החוק עבר.

# בכל מה שקשור למערכות יחסים עם בני המין השני, להאלי לא היה מזל. היא התחתנה 3 פעמים ויש לה שני ילדים. משלושתם התגרשה, ועם כולם היא עברה גירושים מכוערים, וכמעט עם כולם חוותה אלימות פיזית, ב- 1990 היא איבדה 80% מהשמיעה שלה באוזן ימין בגלל אקס שדחף אותה לכל הרוחות.

# בתחילת שנות ה-90 היא אובחנה כחולת סכרת. מאז גילוי המחלה היא מקפידה על חיי אורח מאוד בריאים, שזה אומר 5 ארוחות קטנות ביום וככה שומרת על עצמה בריאה.

  • עוד באותו נושא:
  • האלי ברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully