וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואז הוא ביקש שאלקק לו את האף": הדייטים הכי מביכים של הכוכבים

20.2.2021 / 0:11

הזמר ששפך קערת ספגטי על בת הזוג בממסעדה יוקרתית, ההוא שפשוט ברח מהכוכבת שחיבבה אותו במהלך טיול בפארק וזה שסיפר לשחקנית שהביא למפגש טבעת שהשאיל... אבל לא כזאת שעונדים על האצבע. כן, גם מפורסמים נוצצים יצאו לדייטים כושלים שהיו סופר-מביכים. וואלה! סלבס דרינק

דייטים מביכים של הכוכבים. גטי, מערכת וואלה! NEWS
הלב לא בדיוק נשבר, כן?/מערכת וואלה! NEWS, גטי

רווקים ורווקות, חגיגות יום האהבה העולמי (ה"וולנטייז דיי") הרגיזו גם אתכם עם כל הקיטש והמחוות, הפרחים, הלבבות והצהרות האהבה הדביקות ברשתות החברתיות - בתוספת העובדה שבגלל מגיפת הקורונה, הסיכוי לפגוש את החצי השני שלכם בחודשים האחרונים צנח כמו שלג חורפי על פסגות ההרים?

קודם כל תירגעו. אחרי שנשמתם, שאתם יכולים להתנחם בכך שגם לאנשים המפורסמים, המבוקשים והנחשקים ביותר בעולם, כוכבי הוליווד, לא היו חיים קלים בכל הנוגע לפן הרומנטי האישי שלהם. גם הם יצאו לדייטים כושלים, אסונות זוגיים של ממש, רק שבשונה מכם שכותבים ביומן או אולי מספרים לחבר'ה, הם פטפטו על כך בראיונות פומביים.

רכלו על הדייטים ההזויים של המפורסמים גם באינסטגרם

וואלה! סלבס אפסה עבורכם כמה מהמקים המוזרים, המלחיצים והמביכים ביותר שעברו על שחקנים, זמרים וסטארים מעבר לים, שאולי התעניינו במציאת זוגיות, אבל נתקלו במישהו שהציע להם טבעת (לאיבר המין), ליקוקים באזורים מאוד מוזרים וצלמי פפראצי... שהרסו הכל.

seperator

לא אטרקטיבית? | אמה ווטסון

אמה ווטסון בפסטיבל טרייבקה, אפריל 2017. GettyImages
לא סבלנית לחסרי סובלנות. אמה ווטסון/GettyImages

מתברר שהשחקנית אמה ווטסון - כוכבת סרטי "הארי פוטר" לנצח - מצאה את עצמה מבלה ערב עם מחזר יהיר ומלא בעצמו במיוחד. "הדייט הגרוע ביותר שאי פעם הייתי בו היה עם בחור שאמר לי שהוא לא יכול להיות חבר של אנשים מלאים או שמנים, או עם כל אחד שלא נאה למראה בעיניו. הבנתי די מהר שהגבר פסיכי על כל הראש", סיפרה בשיא הרצינות. כל עוד הוא לא אמר וולדמורט, זה לא בסדר?

תתרחקי ממנו! | הדייט של סלינה גומז וניק ג'ונאס

סלינה גומז, ניק ג'ונאס. GettyImages
ביי, ביץ'. סלינה גומז עם ניק ג'ונאס/GettyImages

לא ברור אם בכלל זכרתם שהפופסטאר סלינה גומז יצאה עם הזמר ניק ג'ונאס בשנת 2008, אבל רומנטי זה לא היה. כשהפתיעו את ג'ונאס במהלך ראיון רדיו בשיחה מפתיעה עם האקסית, היא צחקה עליו שנטש אותה בפארק ציבורי בניו יורק תוך כדי ניסיון להסתיר את הקשר בינם. "היא לא הייתה מרוצה מזה שהחוויה שלה בסנטרל פארק נהרסה בגלל העובדה שהלכתי במרחק של חמישה מטרים ממנה", צחק ג'ונאס שהתוודה שהיו במקום צלמים, "למרות שהם תפסו אותנו וברור שהיינו שם ביחד... אמרתי לה שעדיף שנעמוד במרחק של שמונה מטרים". נו באמת.

אף מילה | הדייט של שרליז ת'רון

שרליז ת'רון לובשת דיור בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, פברואר 2016. GettyImages
לא בקטע של אפים? שרליז ת'רון/GettyImages

מי לא ירצה לפגוש את שרליז ת'רון הזוהרת לדייט רומנטי? אז זהו, שמסתבר שהשחקנית המוכשרת נהנתה מארוחת ערב שהגדירה כ"מקסימה" עם גבר "סופר נאה", עד שפנה אליה בבקשה משונה במהלך סשן נשיקות וליקוקים ברכב שלו, כאשר החזיר אותה לביתה. "הוא לחש לי תוך כדי - 'תמזמזי את האף שלי'", סיפרה ת'רון ההוליוודית בראיון, "לא רציתי להרוס את זה, אז נתתי לו ניקור קטן על האף, אבל הוא התעקש ואמר לי 'לא, לא, ממש תלקקי אותו'". נחמד מצדו.

מכסחת שדים | הדייט של קמילה קביו

קמילה קביו. GettyImages
הכי רחוק מהוואנה או נה-נה. קמילה קביו/GettyImages

הפופסטאר קמילה קביו לא סובלת סרטי אימה, בטח לא במפגש רומנטי. "הבחור סירב לומר לי את שם הסרט שבו נצפה או לפחות איזה סוג של סרט, אז אנחנו מגיעים לקולנוע, וזה הסרט 'הסיאנס', על לוח סיאנס!", נזכרה בראיון, "זרמתי, כי הנחתי שהוא חשב שזה יהיה סופר חמוד ושיכול לעשות 'מהלכים' עלי כי ממש פחדתי. אבל באולם היו שמיכות, אז פשוט הנחתי אחת מהן על הראש שלי לאורך כל ההקרנה". בו!

כמה קטן, ככה גדול | הדייט של קלי קלרקסון

קלי קלרקסון. GettyImages
אל תחפור. קלי קלרקסון/GettyImages

מתברר שהזמרת קלי קלרקסון לא פוסלת מפגש עם בחור נמוך ממנה, עד שאחד מהם הרס הכל. "הוא היה בגובה 1.58 ואני 1.61, אז ברור שיצאתי איתו, זה לא ממש הפריע לי - אבל הוא המשיך לדבר ולחפור על הגובה שלו במשך שעה שלמה", שחזרה קלרקסון בווידוי מפתיע, "עמדתי בזה בערך שעה. ואז... פשוט הלכתי לשירותים ועזבתי, לא יכולתי לסבול את זה".

שפיכה מוקדמת | הדייט של ג'סטין ביבר

ג'סטין ביבר. GettyImages
אל תתעסקו עם בחור רעב. ג'סטין ביבר/GettyImages

בעוד שכיום הוא נשוי באושר, מתברר שכאשר ג'סטין ביבר היה בן 16, הוא לא בדיוק הרשים את כל הליידיז. "הבאתי בחורה לדייט ראשון במסעדה איטלקית ושפכתי עליה צלחת ספגטי. זה היה נורא, זה היה ממש מביך, ברור שזה הייתה הפעם האחרונה שבה בכלל התייחסה אליי", סיפר הביבר בזמנו. חושבים שהרס גם לאשתו, היילי ביבר, את אחת השמלות ככה?

שלף טבעת... מיוחדת | הדייט של מליסה מקארתי

מליסה מקארתי. Kevin Winter, GettyImages
לא צחוק. מליסה מקארתי/GettyImages, Kevin Winter

ברור שהמצחיקונת מליסה מקארתי ("מסיבת רווקות") תצא לדייט שיהפוך מסיפור של קמצנות... לדוחה במיוחד. זה התחיל לדבריה של השחקנית ההוליוודית במסעדה, אז המחזר לא הפסיק להתלונן על מחירי המנות במקום, טען שהם לא סבירים ושהוא יכול היה להכין בעצמו את אותם הדברים בביתו בחצי המחיר.

רק שאז, כשליווה אותה לביתה, אמר "אז... יש לי משהו בתיק שקיבלתי מבחור בעבודה, זה כמו, אמממ, זה משהו, זה בתיק שלי. טוב, זו טבעת", נזכרה מקארתי ההמומה והמשיכה. "לא הבנתי, אז הוא ענה 'אני רק אגיד שזו לא טבעת לאצבע שלך או לאצבעות הרגליים שלך. מעולם לא ניסיתי את זה', הוא התכוון לטבעת לאיבר המין, שקיבל ממישהו, אפילו לא חדשה!", צחקה.

איזה סרט! | הדייט של בילי אייליש

בילי אייליש. AP
נטושה בקולנוע. בילי אייליש/AP

בילי אייליש, המוזיקאית שהטריפה את העולם אמנם רק בת 19, אבל כבר הספיקה להתנסות בכמה מפגשים פחות מוצלחים עם גברים. כשהייתה בת 13, מתברר שצפתה בסרט בקולנוע עם בחור שנישק אותה, אבל אז אמר לה ש"זה לא היה כל כך קסום כמו שחשבתי שזה יהיה". לדבריה של אייליש, "הוא היה סופר עשיר והמשרת שלו - ברצינות, המשרת שלו - לקח אותו הביתה. הוא הלך ואני הייתי תקועה שם, הוא אפילו לא הזהיר אותי שהוא הולך. טוב, הוא גדל להיות גבר מכוער".

| הדייט של טרוי סיון

טרוי סיון. GettyImages
טרוי סיון/GettyImages

הזמר האוסטרלי-יהודי הגאה טרוי סיון, גילה שנפגש פעם עם גברבר שפגש באפליקציית היכרויות, רק כדי לראות אותו פותח את אותה האפליקציה במהלך הדייט ומתחיל לבדוק אופציות אחרות. "זה היה בתקופה שבה לפגוש בחור זר שלא הכרת בבר או מחוץ לבית היה קצת פחות מקובל וקצת יותר מלחיץ, אז אמרתי לעצמי 'אוקיי. אני חושב שפשוט אלך הביתה'", צחק סיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully