וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של ניקי מינאז' נדרס למוות בתאונת פגע וברח

15.2.2021 / 10:26

משטרת ניו יורק אישרה שאביה בן ה-64 של הראפרית השערורייתית, רוברט מאראג', נפגע בסוף השבוע מרכב כשהלך בצד הכביש ונמצא מאוחר יותר במצב קשה - כך שלמרבה הצער, מת מפצעיו בבית החולים. ניקי מינאז' עדיין לא הגיבה על האובדן. וואלה! סלבס שיר עצוב

ניקי מינאז' והחבר בג'קוזי/(אינסטגרם)

השנים האחרונות בחייה של הראפרית עם הפה הגדול, ניקי מינאז', היו רכבת הרים רגשית של ממש: בין אם נעלמה מהעין הציבורית בגלל קשר רומנטי שהגיע לשיא בחתונה שלה עם עבריין מין מורשע, שאיתו הביאה לעולם בשנה שעברה בן בכור - לכך שאחיה נשפט בתחילת 2020 ונשלח לבית הסוהר בנסיבות לא נעימות. כעת, מתברר, שגם אביה בן ה-64 של מינאז' מת בסוף השבוע, לאחר שנפגע בתאונת פגע וברח נוראית.

אחלו לניקי מינאז' תנחומים גם באינסטגרם

ניקי מינאז'. אינסטגרם, צילום מסך
תנחומים. ניקי מינאז'/צילום מסך, אינסטגרם

על פי משטרת ניו יורק, רוברט מאראג' - אביה של הזמרת עם הפה הגדול, שנולדה בשם אוניקה מאראג' - הלך בצד הכביש בלונג איילנד בערב שישי האחרון, כאשר נפגע על ידי רכב שנהגו פשוט נמלט מזירת האירוע. בהמשך, האב נמצא במצב קריטי והועבר לבית החולים לקבלת טיפול, שם למרבה הצער מת כתוצאה מפציעותיו.

עוד בוואלה!

ניקי מינאז' ביטלה ביקור בישראל ברגע האחרון

לכתבה המלאה

בעוד שלא ידוע מה היה מצב מערכת היחסים בין מינאז' בת ה-38 לאביה בשנים האחרונות, כמה תמונות קרובות שלהם פורסמו במהלך העשור שבו היא משגעת את עולם המוזיקה. עם זאת, לפי שעה הראפרית עדיין לא הגיבה על אובדנו הטראגי של האב באופן פומבי, מלבד אישור של מנהליה על מותו. עצוב.


וואלה! סלבס שולחת למינאז' חיבוק ורוד.

ניקי מינאז' ובעלה. אינסטגרם, צילום מסך
בעלה של מינאז', קנת 'פטי, שם כדי לתמוך/צילום מסך, אינסטגרם
ניקי מינאז'. GettyImages
לא קל. ניקי מינאז'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully