וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי מינאז' ביטלה ביקור בישראל ברגע האחרון

5.2.2020 / 0:19

חשיפה: ניקי מינאז' הייתה אמורה לבקר השבוע בישראל על מנת לקחת חלק בהשקה של היין הכשר החדש שלה - אבל ברגע האחרון, הראפרית החליטה לבטל את הביקור המפתיע. למה? זה מסובך. וואלה! סלבס קידוש

אימג'בנק GettyImages

פרסום ראשון: ראפרית בינלאומית החליטה להשיק יין כשר... נשמע כמו אחלה פתיח לסרט הוליוודי שיכול להפוך לשובר קופות של ממש? אז זהו - שלא, לפחות לא במקרה של ניקי מינאז', אותה אתם מכירים בעיקר בזכות המוזיקה הקשוחה והתמונות הנועזות שלה, שהשיקה השבוע יין חדש של חברת האלכוהול שבבעלותה, ושימו לב, המשקה הוא כשר. כן, כשר למהדרין.

תופתעו לגלות שלרגל ההשקה, הראפרית הפרובוקטיבית הייתה אמורה להגיע לארץ הקודש אתמול (ג') ולקפוץ לפסטיבל היין הבינלאומי הכשר שמתקיים בימים אלה בנמל תל אביב - שם הושק משקה היין החדש שלה.

רכלו על הביטול של ניקי מינאז' באינסטוש

ניקי מינאז' שותה מהיין שלה. אינסטגרם, צילום מסך
חובבת אלכוהול. ניקי מינאז' והיין שלה/צילום מסך, אינסטגרם
ניקי מינאז' לובשת באו טראנצ'י בטקס פרסי ה- VMA’s, ניו יורק, 28 אוגוסט 2016. GettyImages
ביטלה ברגע האחרון. מינאז'/GettyImages

אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד, כך שברגע האחרון - הודיעה הגברת מינאז' כי היא מוותרת על החלום הציוני ולצערה נאלצת לבטל את הביקור על אדמת הקודש. הסיבה? אחיה של ניקי, נשפט בשבוע שעבר ונשלח לבית הסוהר בנסיבות לא נעימות.

בעקבות השערורייה המשפחתית, מנהליה של הזמרת המפורסמת החליטו לבטל את כל התכניות הפומביות שלה לתקופה הקרובה, בטח כאלה שכוללות טיסה של למעלה מ-10 שעות מארה"ב למזרח התיכון, רק בשביל לחייך לכמה צלמים מקומיים וללגום מהיין - שבו היא השקיעה המון כסף בשנים האחרונות.

עוד בוואלה!

האנקונדה תפוסה: ניקי מינאז' התחתנה עם עבריין מין

לכתבה המלאה

"הכל כבר היה חתום וניקי הייתה אמורה לנחות כאן, להשקה כשרה בהחלט", סיפר לוואלה! סלבס גורם המעורב בפרטים, "הכל היה מוכן, מאבטחה ועד לחדר מלון, שמרו על זה בסודיות מוחלטת, אלא שאז ההפקה קיבלה טלפון מהמנהלים של ניקי שהודיעו להם שזה לא יקרה". אל דאגה, היין הכשר "MYX Fusions" אכן הושק ברוב פאר והדר בארץ היהודים, במסגרת פסטיבל 'טועמים עולם' של צור עולם של יין, רק שלא בנוכחותה של הראפרית הפרובוקטיבית. חבל.


וואלה! סלבס ביטלה ביקור שלה בגאורגיה אחרי שאמרו לה שבמטוס לא מחלקים קבוקים.

מטרופוליטן גאלה. GettyImages
מבריזנית/GettyImages
ניקי מינאז' לובשת טום פורד לטקס פרסי הגראמי, לוס אנג'לס, 8 פברואר 15. GettyImages
הכל בגלל האח/GettyImages
ניקי מינאז' על השטיח האדום, 2014. GettyImages
היין לפחות טעים? ניקי מינאז'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully