וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תנחשו מי האמא הסופר-מפורסמת של התינוק המתוק הזה!

3.1.2021 / 13:21

היא נישאה לעבריין מין לשעבר, טיפחה בטן הריון ששמרה בסוד והורידה פרופיל ברשת - אבל לכבוד 2021, הראפרית עם הפה הגדול, ניקי מינאז', החליטה לשתף את העולם בתמונות של בנה הבכור והמאוד, מאוד חמוד. למרות זאת, יש משהו עליו שעוד לא חשפה. וואלה! סלבס חרוז

בנה של ניקי מינאז' נחשף/אינסטגרם

יכול להיות שזו השנה האחרונה, שדחפה אל קצה ההתנהגות הביזארית כמה מהאנשים הכי מוכרים בעולם - אבל קבלו מה עשתה ניקי מינאז', הראפרית עם הפה הגדול (וכמה איברי גוף אחרים גדולים לא פחות): אחרי חודשים של שקט, מיעוט פרסומים ברשתות החברתיות, בלי מוזיקה חדשה, בלי בילוי פומבי, שום אישור או אזכור לעובדה שהיא בהריון או שילדה את בנה הבכור, לה ולבעלה עבריין המין המורשע, המוזיקאית פרסמה בהפתעה תמונות של הבייבי בן שלושת החודשים שלה.

אבל לא סתם תמונות אלא אוסף, מיני-אלבום של הילד, אוסף של צילומים ותמונות כאלה ממש גלויות וברורות, שבהן הבייבי מינאז' לבוש בשלל בגדים של מעצבי יוקרה ו... נראה סופר מתוק. תראו בעצמכם.

רכלו על התינוק של ניקי מינאז' גם באינסטוש

ניקי מינאז' ובעלה. אינסטגרם, צילום מסך
הורים שכאלה. ניקי מינאז' עם בן הזוג קנת' פטי/צילום מסך, אינסטגרם
הבן של ניקי מינאז' נחשף. אינסטגרם, צילום מסך
וזו התוצאה. מינאז' משוויצה בבייבי/צילום מסך, אינסטגרם

מינאז' בת ה-38, נישאה בסוף 2019 לבן הזוג, קנת' פטי, מפיק מוזיקלי שבילה לא פחות מעשר שנים בכלא (!), זאת כיוון שהורשע בעבר בניסיון לאונס ובהריגה מדרגה ראשונה. לא בוחרים במי להתאהב? אז לא רק הבחור בן ה-42, אלא גם האמא הטרייה שבדרך כלל עושה ראפ על כל מה שקורה לה בחיים סיננה את העולם במהלך ההריון שלה, אלא שגם אחרי שילדה שמרה על דממת אלחוט בנוגע לילד ואפילו לא אישרה את מינו של הבייבי.

עוד בוואלה!

ניקי מינאז' ביטלה ביקור בישראל ברגע האחרון

לכתבה המלאה

עם זאת, נדמה שלכבוד 2021, ניקי החליטה לצ'פר את העולם בהצצה אל הילד - בן קטן וחמוד בהחלט - רק שלא גילתה פרט אחד מאוד חשוב עליו: מה השם שנתנה לו, אלא רק את כינוי החיבה שלו "PapaBear" ("אבא דב", בתרגום חופשי).

הבן של ניקי מינאז' נחשף. אינסטגרם, צילום מסך
ממותג כהלכה, כן?/צילום מסך, אינסטגרם
הבן של ניקי מינאז' נחשף. אינסטגרם, צילום מסך
אבל את השם שלו העולם עדיין לא יודע. בנה של ניקי מינאז'/צילום מסך, אינסטגרם

"#פאפא_בר תודה רבה שבחרת בי להיות אמא שלך", כתבה לצד קולקציית התמונות של הילד שלה באינסטגרם ואיחלה לעולם שנה טובה, "תודה על אהבתכם ותמיכתכם לאורך המסע הזה. זה כל כך משמעותי עבורי... להיות אמא היא ללא ספק העבודה המספקת ביותר שלקחתי על עצמי. שולחת אהבה לכל אמהות גיבורות העל שם בחוץ. חיבוקים גדולים לכל הנשים שהיו בהריון בתקופה מאתגרת זו".


וואלה! סלבס חשפה את הבטן הגדולה שלה בפני ועד הבית, אולי יתנו לה הנחה מיוחדת בגלל זה.

ניקי מינאז' והחבר, קנת' פטי. אינסטגרם, צילום מסך
מקסימים. ניקי מינאז' ובעלה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully