וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום, בייבי: סטארים שהביאו ילדים לעולם, מבלי שאיש יודע!

30.1.2021 / 1:33

קורין גדעון פרסמה ברשת, לירן כוהנר עשתה מזה קריירה, מאיה ורטהיימר ליוותה כל שלב של ההריון בסטורי - אבל כוכבים ישראלים, זה לא חייב להיות ככה. יש כמה סופרסטארים בינלאומיים שהחליטו שאם כבר הריון ולידת צאצאים, אולי כדאי לעשות זאת בסוד. וואלה! סלבס סופרייז

קיילי ג'נר/אינסטגרם

לא ברור אם זה החום הישראלי המוכר בארץ וגם לזרים שמכירים את העם היושב בציון, המשפחתיות שמאוד משמעותית כאן באזור או דווקא בגלל הנטייה להתערב בעניינים פרטיים שממש, ממש לא נוגעים לנו - אבל כוכבי ובעיקר כוכבות התרבות והבידור כאן בארץ הקודש אוהבים לשתף בשנים האחרונות לגבי כל מה שקורה איתם, בשעה שבה הם מקימים (או מרחיבים) את המשפחה ובטוחים שכולם רוצים להבין למה לצפות... כשהם מצפים, אם לא בהמשך, כאשר הם מתפקדים כהורים.

רכלו על הכוכבים שהם הורים גם באינסטגרם

תוצאה של תרבות ה"סטורי" והרשתות החברתיות? אולי, כי זה התעצם כשליהיא גרינר סיפרה בשידור חי ברשת על הפלה שעברה, המשיך בשלל שיתופים במהלך ההריון של מאיה ורטהיימר או לירן כוהנר (שעשו מזה קריירה) והגיע לשיא השבוע - עם לידת בתה הבכורה של קורין גדעון, מה שהוביל לפיאסקו התלונות שלה על מחלקת היולדות באינסטגרם והתגובה של בית החולים, שכנראה עשו יותר רעש ממקהלה של בייביז שבוכים בתינוקייה.

אבל אפשר גם אחרת: יש כוכבי ענק בהוליווד, למשל, שלא רק מנסים להימנע מחשיפה בנוגע לפרטים אינטימיים על חייהם עד כמה שניתן - אלא גם כאשר הם מתרגשים להביא לעולם ילד חדש - חלקם שומרים על זה תחת מעטה חשאיות כל כך גדול, עד כדי כך שרק אחרי הלידה העולם מגלה שהפכו להורים או הגדילו את מספר הצאצאים שלהם. נשמע מוזר? אולי, אבל הם לא כאן בביצה הקטנה של יזראל.

נכון, שהכל שם הרבה יותר גדול ולכן הרבה יותר קל להסתרה, אבל אולי גם מדובר בצנעה, ענוה ושימרה של חייהם הפרטיים יחד עם משפחתם, ובכן, פרטיים. הנה כמה דוגמאות מהתקופה האחרונה על שחקנים, זמרים ואפילו כוכבני ריאליטי שמיליוני אנשים מזהים ומעריצים ברחבי העולם, אך למרות הכל ניסו לשמור על כך שהביאו ילד לעולם בסוד - והצליחו!

seperator
הראפר דרייק עם בנו אדוניס. אינסטגרם, צילום מסך
שומעים? יש לי ילד! דרייק/צילום מסך, אינסטגרם

הראפר דרייק בחר בדרך מקורית לבשר לעולם שהוא אבאל'ה, כששילב את המידע בשיר חדש שהוציא ב-2018, כשמונה חודשים אחרי לידת בנו אדוניס. הטוויסט: זה קרה משהו כמו חודש אחרי שראפר בשם פושה T, שר על זה בעוקצנות בשיר שנאה כלפי הראפר המצליח.

ריצ'רד גיר. GettyImages
אב לתינוק? ריצ'רד גיר/GettyImages

למרות שלא אישר זאת עד היום, התקשורת הספרדית בטוחה שכוכב "אישה יפה", ריצ'רד גיר, קיבל באביב שעבר לעולם בן שני עם אשתו, האקטיביסטית אלחנדרה סילבה (ושלישי בסך הכל עבורו). אמנם מדובר באח קטן לבנם הראשון המשותף שנולד בשנת 2019, אבל עדיין תעלומה.

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. GettyImages
לא מדברת. קיילי ג'נר/GettyImages

העובדה שהבייבי קרדשיאן, קיילי ג'נר, מצפה לילד עם הראפר טראוויס סקוט הייתה אולי הסוד שנשמר הכי גרוע בהוליווד אי פעם - אבל למען האמת, כמעט איש לא ראה את כוכבת הריאליטי ואייקון הביוטי המודרני במהלך ההריון, כך שרק אחרי הלידה בתחילת 2018, אכן אישרה שהיא מאמא.

חואקין פיניקס. GettyImages
החברים מדברים. חואקין פיניקס/GettyImages

חודשים ספורים אחרי שזכה באוסקר, כוכב "הג'וקר" חואקין פיניקס קיבל לעולם ילד עם בת הזוג, השחקנית רוני מארה. למרות שמועות בנושא, העולם בכלל לא היה בטוח שהזוג מצפה לילד, אבל את הבשורה חלק עם העולם בכלל הבמאי ויקטור קוסקובסקי - שהצדיק את היעדרותו של השחקן מקידום סרטם המשותף בפסטיבל הקולנוע של ציריך 2020.

ג'סטין טימברלייק עם ג'סיקה בייל. GettyImages
מי אמר למי. ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל/GettyImages

בחודש יולי האחרון, העולם דהם לגלות שג'סטין טימברלייק הוא אבא לילד שני - מאשתו השחקנית ג'סיקה בייל, בתום הריון שאיש לא עלה עליו. למרות שטימברלייק אישר את העובדה המשמחת רק לאחרונה, את ההודעה המקורית בכלל שיתף בקיץ המוזיקאי בריאן מקנייט, כהערת אגב במהלך ראיון שערך. מוזר.

אנריקה איגלסיאס, אנה קורניקובה. GettyImages
כמה ילדים? אנריקה איגלסיאס ואנה קורניקובה/GettyImages

לפני שנה בדיוק, דווח שהפופסטאר הלטיני אנריקה איגלסיאס ואשתו, הטניסאית במיל' אנה קורניקובה, הביאו לעולם ילד שלישי מבלי שהעולם ידע - מה שהזמיר עצמו אישר רק חודש אחר כך, בתמונת אינסטגרם כמובן. סודי שנשמר כזה כי אולי למעריצים לא באמת היה אכפת?

אמנדה סייפריד בטקס פרסי ה-sag, לוס אנג'לס, 27 ינואר 2013. Jordan Strauss, AP
סיקרט מאמא. אמנדה סייפריד/AP, Jordan Strauss

אמנדה סייפריד, כוכבת הסרטים "מאמא מיה" ו"ילדות רעות", ילדה בספטמבר 2020 את בנה השני המשותף עם השחקן תומאס סדוסקי - אבל העולם כלל לא ידע שהיא בהריון וגילה על כך רק בפוסט לעידוד תרומות שפרסם ארגון צדקה שפועל לטובת ילדים באזורי מלחמה. צדיקה.

סטייל ID - איגי אזליה. GettyImages
דרמטית. איגי אזליה/GettyImages

מתברר שהראפרית איגי אזליה, לא רק הספיקה להיכנס להריון וללדת בן למי שהיה בן הזוג שלה עד לסוף 2020, הראפר פלייבוי קארטי, אלא גם לא סיפרה כשזה קרה אלא רק תקופה אחר כך. "חיכיתי לזמן הנכון לומר משהו, אבל זה מרגיש שככל שהזמן עובר אני מבינה שאהיה רק יותר במתח לחלוק חדשות ענקיות כאלה", כתבה באינסטגרם בקיץ האחרון, "חייו של הילד שלי יהיו פרטיים, אבל רציתי להבהיר שלא מדובר בסוד ואני אוהבת אותו מעבר למילים".

בלייק לייבלי ראיין ריינולדס. GettyImages
ילדת כבר? בלייק לייבלי עם ראיין ריינולדס/GettyImages

בעוד שעל ההריון השלישי של כוכבת "גוסיפ גירל", בלייק לייבלי מבעלה ההוליוודי, ריאן ריינולדס - העולם גילה כשהגיעה לשטיח האדום בשמלה שהדגישה את הבטן שלה, את העובדה שאכן ילדה צאצא שלישי כולם שמעו רק חודשיים אחרי שזה קרה!

ריאן גוסלינג, אווה מנדז. GettyImages
לא משתפים במיוחד. ריאן גוסלינג ואווה מנדז/GettyImages

ואם כבר ריאן, אז ריאן גוסלינג אף פעם לא שיתף מידע עודף על מערכת היחסים שלו עם השחקנית היפהפייה אווה מנדז - כולל את העובדה שהוא מצפה לבת ממנה ואז לאחת נוספת, בשנים 2014 ו-2016. ששש...

טקס אוסקר 2020 מינדי קיילינג. GettyImages
היי, ילדתי! מינדי קלינג/GettyImages

וזה אולי השיא, כי את השחקנית האהובה מינדי קלינג ("המשרד", "אושן 8") ראיינו באוקטובר 2020, רק כדי שבמהלך השיחה תספר פתאום שחודש לפניכן ילדה בן שני. "אלה חדשות מפתיעות עבור הרבה אנשים. אבל זה נכון!", המשיכה בטבעיות. מצחיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully