וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורין גדעון התלוננה אחרי שילדה, בית החולים: "יותר מעיד עליה מאשר עלינו"

27.1.2021 / 19:29

למרות האיחולים שהגיעו עם לידת בתה, האמא הטרייה קורין גדעון בחרה לפרסם ברשת תלונה כלפי מחלקת היולדות באיכילוב - לפיה היא "מזועזת" וש"לאף אחד לא מגיע יחס כזה". מנהל בית החולים, פרופ' יריב יוגב, השיב שניהלה: "שיח איום ומבזה כלפי האחיות". וואלה! סלבס רגיעון

קורין גדעון/אינסטגרם

כבר הספקת לברך את קורין גדעון על לידת בתה, ילדתה הראשונה המשותפת לה ולבעלה חילי? אז זהו, שאחרי שהשמחה והמאמא הטרייה נרגעו קצת - מתברר שהמגישה מהמסך הצליחה לעצבן את צוות בית החולים איכילוב שבתל אביב, שם ילדה ממש היום (רביעי) את הבייבי.

מוקדם יותר, קורין פרסמה בפרופיל האינסטגרם שלה תלונה כלפי צוות מחלקת היולדות של "ליס", לפיה התנאים בבית החולים היו לא ראויים. "ממש עצוב לי שבזה אני מתעסקת ביום המאושר בחיי, אבל חשוב לי להגיד לכל מי שמתכננת ללדת באיכילוב - קחו בחשבון שהמחלקות מזעזעות", הכריזה למאות אלפי העוקבים שלה. אאוץ'.

רכלו על התלונה של קורין גדעון גם באינסטגרם

קורין גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
יום מאושר? קורין גדעון ובעלה חילי, אחרי לידת בתם/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך, גדעון מתארת שאושפזה אחרי הלידה בחדר פנימי, "בלי חלון, בלי חמצן, בלי לדעת אם אור או חושך. בקושי כורסה ליד המיטה, כנראה כי לא הפעלתי קשרים או ביקשתי פרוטקציות", כפי שהסבירה, "אני תמיד מעדיפה לבוא פשוט... אבל לאף אחד לא מגיע יחס כזה". אז, הסבירה שעצוב לה שכך הדברים בבית חולים התל אביבי, "12 שעות אחרי הלידה ועדיין לא נשמתי אוויר צח, על אף שהובטח לי ועל אף תחנוני... ואני עוד 'קורין גדעון'. עלק". סיכמה את התלונה החריפה.

עוד בוואלה!

מושלמת? קורין גדעון מתה על הגוף שלה

לכתבה המלאה
תלונה של קורין גדעון נגד בית היולדות באיכילוב. אינסטגרם, צילום מסך
עצוב לה. התלונה של קורין גדעון/צילום מסך, אינסטגרם

עם זאת, מתברר ש מנהל בית החולים "ליס" ליולדות ונשים, הפרופסור יריב יוגב, החליט שלא להישאר חייב ופרסם אף הוא באינסטגרם את הצד שלו לדברים - בפרופיל הרשת של בית החולים הגדול.

"קורין גדעון שלום, מעולם בכל שנותיי כרופא לא נתקלתי בפוסט איום כמו שכתבת על מחלקת היולדות שלנו", פתח יוגב את דבריו, "לרגע חשבתי שאובחנת כחולת קורונה ואת שוהה במחלקת קורונה לצד יולדות אחרות שאובחנו למאומתות ביום המאושר בחייהן שבאמת הפך לחוויה טראומטית".

צר לי עבורך שכך בחרת "להשתלח בצוות מסור"

"אבל לא, 'ואני עוד קורין גדעון' כמו שהדגשת בסטורי שלך ובשיח האיום והמבזה בו דיברת כלפיי צוות האחיות במחלקה, אושפזת 'רק' בחדר פרטי במחלקת יולדות חדשה ומפוארת שנפתחה לפני חודשים בודדים וכוללת מיטה מתכווננת, טלוויזיה חכמה 55 אינטש, מגש ארוחות אישי לחדר וכורסה נפתחת לבעל. כנראה שהתנאים האלו, מהמפוארים ביותר ברפואה הציבורית, מזעזעים עבורך", הבהיר את צד המרכז הרפואי.

"אז קורין, ראשית, המון אושר ונחת ואני שמח על חווית הלידה הטובה שעברת. יחד עם זאת, צר לי עבורך שכך בחרת להשתלח בצוות מסור שעובד ימים ולילות ולהוציא דיבתו של בית חולים בצורה מכוערת כזו", הסביר הפרופסור, "ברגעים כאלו, אני פשוט יודע שזה יותר מעיד על עצמך מאשר עלינו", סיכם. אז מי מהם צודק? היולדות יכריעו!


כשיגיע הרגע, וואלה! סלבס תלד רק בבריכה עם דולפינים.

תשובה על תלונה של קורין גדעון נגד בית היולדות באיכילוב. אינסטגרם, צילום מסך
וזו התגובה של מנהל המחלקה, הפרופסור יריב יוגב/צילום מסך, אינסטגרם
פרופסור יריב יוגב באירוע השקת "בייבי בום", ערוץ 10. ניר פקין
הגיב נחרצות. פרופ' יריב יוגב/ניר פקין
קורין גדעון. רפי דלויה
אולי כדאי לשקול את המלונית? קורין גדעון/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully