וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורין גדעון VS בית היולדות: צודקת או מנותקת?

29.1.2021 / 6:05

בטח שמעתם ששעות ספורות אחרי שילדה את בתה הראשונה - המגישה קורין גדעון התלוננה ברשת על מה שעברה בבית החולים איכילוב, רק שאז זכתה לתגובת נגד נוקבת מטעם מנהל המרכז הרפואי. אז קורין כבר הספיקה להצדיק את הביקורת, אבל וואלה! סלבס מתעניינת באיזה צד אתם. בחרו

קורין גדעון/אינסטגרם

אתם יודעים שכיום, בעידן הרשתות החברתיות כשכל אחד יכול לסחוף אחריו עשרות אם לא מאות או מיליוני מעריצים שנהנים מהתכנים שהוא מפרסם - לכל סטורי יש כוח של אפילו יותר מאלף מילים. נכון קורין גדעון?

המגישה מהמסך כנראה הבינה את זה אפילו יותר השבוע, כאשר כפי שקראתם כאן, שעות ספורות אחרי שילדה בת לה ולבעלה, חילי, התלוננה על היחס במחלקת היולדות של בית החולים איכילוב שבו אושפזה, תוך כדי שהיא כותבת ל-200 אלף העוקבים שלה באינסטגרם שביום המאושר בחייה, זכתה ליחס "מזעזע, כנראה כי לא הפעלתי קשרים או ביקשתי פרוטקציות", כפי שהסבירה, "אני תמיד מעדיפה לבוא פשוט... אבל לאף אחד לא מגיע יחס כזה. ואני עוד 'קורין גדעון' עלק".

רכלו על המקרה של קורין גדעון גם באינסטגרם

תגובת בית החולים לא איחרה לבוא, באינסטגרם כמובן, שם מנהל המרכז, פרופ' יריב יוגב, כתב על התנאים המשופרים של הגברת מהמסך במחלקת היולדות החדשה במקום ועל ה"שיח האיום והמבזה בו דיברת כלפיי צוות האחיות במחלקה". אאוץ'.

כנראה אחרי שהבינה את הסערה שעוררה, קיבלה תגובות בודדות תומכות מחבריה לביצת הבידור (מאיה ורטהיימר למשל, טענה ש"אסור לשפוט אישה תחת הורמונים") והמון תגובות נגד מהמעריצים, גדעון החליטה לרכך את השערורייה ופרסמה - באינסטגרם כמובן - הברה לפיה: "כל הסיפור הוא שהיה לי קשה לשהות בחדר בלי חלון... הניסוח היה קיצוני כיאה לאישה 12 שעות אחרי לידה... וזה ממש לא הזמן לריב". ואז גם ציינה שהיא 'מתחברת' מהאוכל במקום. בערך.

קורין גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
מברוק. קורין גדעון ובעלה, אחרי לידת בתם/צילום מסך, אינסטגרם
קורין גדעון אחרי הביקורת על בית החולים. אינסטגרם, צילום מסך
ההתנצלות של אחרי? גדעון מבהירה באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם
קורין גדעון אחרי הביקורת על בית החולים. אינסטגרם, צילום מסך
ואפילו מתחנפת. בערך/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך, כבר פרסמה תמונה שלה מחובקת עם מנהל המקום והתנצלות מסודרת על כך ש"בתוך סערת הרגשות של אחרי הלידה, נכתבו על ידי דברים שלא היו צריכים להיכתב". אז בעוד שיש כאלה שחושבים שהגיע הזמן לטפל ביחס של כוח האדם בבתי החולים כלפי המטופלים שתלויים בהם, אחרים טוענים שבתקופה המורכבת הזאת אולי כדאי להמתין עם הביקורת - במיוחד כשאתה אדם מפורסם ובעל השפעה - וואלה! סלבס נותנת לכם להכריע בדיון.

מי שכנע אתכם יותר, המאמא הטרייה גדעון בחדר הפרטי שלה במרכז הרפואי, או דווקא בית החולים, שלא סבל את העובדה שעם הכוח הגדול של גדעון, מגיעה גם האחריות הגדולה על הדברים שלה ושהעובדה שהיא אחרי לידה לא פוטרת אותה מיחס הולם לעובדי המקום? הצביעו והשפיעו!

התלונה של קורין גדעון נגד מחלקת היולדות, מצודקת או מעצבנת?

קצת פרופורציות, שתתעסק בבייבי
אני איתה, מה עם קצת חמלה?
3401 משתתפים
קורין גדעון, פרופ׳ יריב יוגב. אינסטגרם, מירי גטניו, צילום מסך
החיבוק של אחרי. קורין עם פרופ׳ יריב יוגב/צילום מסך, אינסטגרם, מירי גטניו
קורין גדעון. רפי דלויה
היום המאושר (והמדובר) בחייה. קורין גדעון/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully