וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאשה חושפת שהיא מזמנת חייזרים בזמנה הפנוי בזכות דמי לובאטו

20.1.2021 / 0:01

הזמרת קאשה חשפה בפודקאסט את התחביב החדש שלה: לזמן חייזרים. לדבריה את ההשראה לתחביב המוזר היא קיבלה מלא אחרת מאשר דמי לובאטו. וואלה! סלבס ממליצה על כדורים

קאשה ודמי לובאטו מדברות על חייזרים/Kesha and The Creepies - Demi Lovato/facebook

הזמרת האמריקאית קאשה אימצה תחביב חדש מחברתה דמי לובאטו: זימון חייזרים. בריאיון ל-ET (לא החייזר), סיפרה קאשה שבזמנה הפנוי היא מנסה לתקשר עם חוצנים, רעיון אותו קיבלה לדבריה כשאירחה את דמי לובאטו בדצמבר האחרון בפודקאסט שלה, "קאשה והקריפיז". היא מודה שעוד לפני זה היא התחברה לתופעות על טבעיות ולתורת הנסתר.

קאשה סיפרה על דמי: "אהבתי את השיחה שערכנו כי... היו כמה ספרים ואפליקציות שהיא הזכירה שמיד ניגשתי להוריד. אני אוהבת את המשפחה שלי. כל מה שאני רוצה לחג המולד הוא שכולנו נעשה מדיטציה וננסה לתקשר עם חייזרים. אני מנסה לאחד את כל החברים והמשפחה שלי למדיטציה כדי לזמן אלינו את החייזרים. זה התחביב החדש שלי בזכות דמי לובאטו".

בפודקאסט לובאטו סיפרה על חוויותיה מתצפיות של חוצנים. היא אמרה לקאשה כי הייתה בקשר עם סטיבן גריר, אורולוג אמריקאי שהקים את המרכז לחקר מודיעין חוץ-ארצי. היא תיארה את אחד המפגשים שלה עם "כדור כחול מסתורי מחוץ לכדור הארץ": 'הדבר הגדול הראשון שקרה היה כשראיתי את האור הבהיר הזה. הכדור הכחול הזה המשיך לצוף לפניי במרחק של 7-10 מטרים". לובאטו אמרה שהיא ניסתה לרדוף אחר מקור האור, אך הוא המשיך להתרחק ממנה. סיפורה של לובאטו השפיע עמוקות על קאשה, שדיברה בפודקאסט שלה ארוכות על התופעה.

קאשה מארחת את דמי לובאטו בפודקסאט שלה:

קאשה פתחה את הפודקסאט שלה כשסיפרה כיצד היא מתמודדת עם מגיפת הקורונה. "הייתי מאוד חרדה. מעולם לא הייתי ככה. העולם פשוט נמצא במלחמה כבר 12 חודשים. האנרגיה פשוט מטורפת ואנחנו ניצבים בפני אתגרים שצריך להתמודד איתם ולטפל בהם", היא אמרה והוסיפה: "זה לא פשוט. זה מלווה בהמון חרדה. כיום אני נמצאת במקום שבו אני רוצה לגדול. אני רוצה לראות דברים מנקודות מבט שונות. אני רוצה להבין ואני רוצה למצוא אמפתיה לאנשים. אני לא רוצה להילחם. אני רק רוצה להבין אנשים".

קאשה, שתיארה את עצמה כ"חוקרת רוחנית", תרגמה את מטרותיה האישיות לפודקאסט. היא אמרה: "אני פשוט מדברת על כל דבר שהוא על טבעי, כל דבר שאי אפשר להסביר. אני מדברת עם מוזיקאים על הדברים הכי מטורפים שעברנו. כל מיני אנשים שונים מרחבי העולם מספרים את החוויות הכי פרועות שלהם. זה רק מסייע לפרספקטיבה שלי לגדול. לשמוע על העולם, הרוחניות והעל טבעיות מנקודות מבט שונות של אנשים. זה מאוד מעניין אותי".

תצפית נוספת של דמי לובאטו:

קאשה מקווה כי הפודקאסט שלה יעניק למעריצים הבנה רבה יותר עליה כאדם וכמוזיקאית. "אני אוהבת לעשות מוזיקה ואני אוהבת את המעריצים שלי", היא אמרה, "אבל אני גם מרגישה שבצד הצמיחה הרוחנית והאישית שלי, אני רוצה לקחת אותם איתי למסע הזה כי הוא באמת השפיע על המוזיקה שאני עושה. אני רוצה להתחבר לכולם ולצמוח עד כמה שניתן מבחינה אנושית, כי אני חושבת שזה הכרחי. אנחנו צריכים לגדול ועדיף שנעשה זאת יחד. אני רק רוצה למצוא בסיס משותף ולנהל שיחות עם אנשים ... אני רק רוצה לדבר עם אנשים, כי אני חושבת שאם אנחנו שמים את האגו בצד, כולנו בני אדם".

בעוד שהמגפה עצרה את האפשרות להופיע בפני קהל, קאשה מאמינה שהפודקאסט שלה יכול לשמש מקום בטוח למעריציה. "אני תמיד רוצה לתת למעריצים שלי מקום אליו הם יכולים להגיע ולהרגיש בטוחים. הם יכולים להיות הם עצמם, בלי לחשוש שישפטו אותם. תמיד רציתי מקום כזה". היא סיכמה: "אני מרגישה שזו חובתי, זו מטרת חיי, ליצור מקום שאנשים יכולים לבוא ולהרגיש ככה, לחוות חוויה יפה ונפלאה". קאשה עובדת כעת על אלבום חדש שצפוי לצאת בהמשך השנה.

וואלה! סלבס חשבה פעם לזמן חייזרים אבל בסוף התפשרה על וולט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully