וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רובי וויליאמס נחטף על ידי חייזרים בגובה של 3 מטרים"

24.11.2020 / 23:55

הזמר אמר לא פעם שהוא משוכנע שנפגש עם חייזרים - אך כעת צץ בחור נוסף שטוען שזיהה אותו, כשהוא ורובי וויליאמס נפגשו בספינת חלל ב-1999: "דיברנו רק בחטף, אבל אני בטוח שזה היה הוא". וואלה! סלבס תיקי X

רובי וויליאמס מתאחד עם המשפחה אחרי שלושה שבועות של בידוד/אינסטגרם

האם רובי וויליאמס, הזמר הבריטי האגדי, נחטף על ידי חייזרים ב-1999? הוא עצמו סיפר לא פעם ועל מפגשיו עם רוחות רפאים (עליהן נכתב השיר Angels) ועל תצפיות של עב"מים. הוא אף אמר בשנה שעברה בראיון שהוא חושש להיחטף בידי חייזרים. במסגרת צילומי סרט תיעודי על נחיתות עב"מים בארה"ב, הוא אמר: "אם זה היה רק מבהיל הייתי יכול להתמודד עם זה, אבל אם יבוא תייר מגלקסיה אחרת וייקח אותי איתו, אני לא אוכל להתמודד עם זה. זה באמת מפחיד".

רכלו על רובי וויליאמס גם באינסטגרם

אבל האם זה כבר קרה? ככה לפחות טוען רוס קלט בן ה-57 שערך ריאיון מסעיר ל"דיילי סטאר" שבו סיפר שהוא פגש את הזמר על ספינת חלל אחרי שהוא נחטף על ידי חייזרים שהיו בגובה של שלושה מטרים ולבשו מדים. קלט טוען שהמפגש שלו עם הזמר התרחש על ספינת חלל בפרברי ברדפורד האנגלית ב-1999. "חשבתי לעצמי, איפה אני לעזאזל?. הסתכלתי סביבי ומישהו חיכה מאחורי. הסתכלתי על הבחור הצעיר הזה וזיהיתי אותו", אמר קלט, "אמרתי לו 'אתה לא מוכר לי מאיפה שהוא?' הוא ענה: 'אני לא יודע' ואז אמרו לי לחזור אחורה. "לא ראיתי אותו מאז, אבל אני בטוח שזה היה רובי וויליאמס. דיברנו רק בחטף, אבל זה בטוח היה הוא", הוסיף קלט.

בעבר רובי ווילאימס עצמו סיפר שהיו לו מפגשים עם חייזרים

צפו בו מחפש יצורים על טבעיים

בשני העשורים האחרונים, לצד קריירת שירה מזהירה, וויליאמס הביע עניין בחיים העל טבעיים וטען לא אחת שהוא מדבר עם רוחות, נפגש עם חייזרים וראה פעם אורות מוזרים שהוא היה משוכנע שהם צורה של חיים חוצניים. מאז שנולדו לו ארבעה ילדים, רובי התוודה שחקר העל טבעי לא מעניין אותו יותר. הוא אמר: "הדבר המוזר הוא שמאז שיש לי ילדים, התופעה הזו חדלה מלהתקיים. אני משער שכשברגע שיש לך ילדים, הם לוקחים את כל האנרגיה שלך והמחשבות".

גם כל האנרגיות והמחשבות של וואלה! סלבס מוקדשות בימים האלה רק לדבר אחד - סופגניות.

זה השיר החדש שלו - שנכתב במיוחד לתקופת הקורונה

זמר ואיש משפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully