וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת ריאליטי טוענת שעשתה סקס עם רוח רפאים: "הרגשתי דברים שאני לא יכולה להסביר"

27.4.2019 / 0:05

כוכבת הריאליטי בילי לי בת ה-35 סיפרה שבעברה קיימה יחסי מין עם רוח רפאים. היא מודה שהרוח הגיעה אליה בחלום, אך בניגוד לחלומות רטובים אחרים שלה - היא טוענת שהסקס נמשך גם הרבה אחרי שהתעוררה

Roz Drezfalez’s Ghosted! podcast

אמית'יסט רלם הפכה לשם מוכר בבריטניה לאחר שחשפה כי קיימה יחסי מין עם רוח רפאים והמשיכה איתו לרומן ארוך ומורכב שהגיע לשיאו בהצעת נישואים חגיגית. היא ודאי תשמח לגלות שהיא לא היחידה שמעורערת בנפשה, סליחה - כלומר לא היחידה שקיימה יחסי מין עם רוח רפאים וגילתה שהם הרבה יותר טובים מגברים בשר ודם. בילי לי בת ה-35, כוכבת תכנית הריאליטי Vanderpump Rules בערוץ Bravo, חשפה בשבוע שעבר את החוויה המינית "הבלתי נשכחת" שלה עם רוח רפאים. השחקנית הטרנסג'נדרית התארחה בפודקסאט של רוז דרזפלז, Ghosted!, וסיפרה שהמפגש הארוטי אירע כשגרה בבית ויקטוריאני עתיק באינדיאנה, ארה"ב. לדבריה, הרוח הגיעה אליה בחלום - אולם כשהתעוררה גילתה שזהו לא היה רק חלום.

"נרדמתי על הספה והתעוררתי ל... ואני חושבת שזה היה מוזר כי זה היה קצת בחלום שלי, אבל התעוררתי לנוכחות רוח רפאים מז**** אותי", סיפרה הכוכבת שמודה שגם עישנה קצת מריחואנה באותו הערב. היא מבטיחה שזו לא הייתה השפעת הסם אלא הדבר האמיתי, "זה היה כל כך אמיתי. התעוררתי לזה. כן, זה קרה במהלך השינה ואחריה, אבל הרגשתי באנרגיה וידעתי שזו רוח רפאים. לא יכולתי, כאילו, לראות אותה, אבל האנרגיה, הרטט של הרוח הייתה פשוט כן, תז*** אותי. זה היה כל כך מוזר. אני זוכרת שביום למחרת שאלתי את חברים שלי 'היה משהו מוזר במריחואנה שעישנו אתמול? והם אמרו לי 'לא'. אמרתי להם 'אני חושבת שהרוח שנמצאת בבית הזה ז***ה אותי אתמול בערב. והם אמרו לי כזה 'אוקיי, מה?!'".

עוד בוואלה! סלבס:

עוד באותו נושא

סודות הסקס, הסטיות והפנטזיות של הכוכבות הגדולות בעולם נחשפים

לכתבה המלאה

לי סיפרה שיש לה לעיתים קרובות חלומות רטובים - אבל זה לא היה המקרה. "זה היה שונה מכל חלום רטוב אחר שהיה לי, כי לא יכולתי לראות את האיש הזה", היא משחזרת, "האיש הזה היה רוח. זו הייתה אנרגיה. הרגשתי את המגע על הגוף שלי, הרגשתי את החדירה, הרגשתי דברים שאני לא יכולה להסביר. זה היה באמת מוזר ומצמרר והרגשתי כאילו רוח רפאים מפתה אותי, אבל אהבתי את זה - זה הרגיש טוב".

אולי תופתעו לשמוע, אבל היא ממש לא הכוכבת הראשונה שטוענת שקיימה יחסי מין עם רוח רפאים - הזמרת קאשה חשפה בעבר כי אחד מהשירים שלה, "על טבעי", קיבל את ההשראה מחוויה אירוטית שהייתה לה עם רוח רפאים. בראיון לתוכנית הרדיו של ראיין סיקרסט אמרה קאשה: "יש לי שיר שנקרא "על טבעי". זה על חוויה עם כוחות על טבעיים, אבל בצורה סקסית. היו לי כמה חוויות עם יצור על טבעי, אין לי מושג איך קוראים לו! הוא היה רוח רפאים! אני מאוד פתוחה לגבי זה. כשגרתי בדירת חדר הייתה שם אנרגיה מינית כלשהי שהפכה לסקס".

גם השחקנית לוסי לוּ ("להרוג את ביל","המלאכיות של צ'ארלי" ו-"אלמנטרי") סיפרה ב-1999 למגזין US Weekly שפעם אחת, כששכבה לנוח על הספה בביתה, היא הרגישה לפתע נוכחות זרה גוהרת מעליה. לו תיארה את החוויה כ"עונג מוחלט" ואף ציינה שהמפגש הסתיים באורגזמה. גם לשחקנית ודוגמנית הפלייבוי המנוחה אנה ניקול סמית הייתה חוויה מינית עם רוח רפאים. ב-2004, כשהתבקשה לספר על הסקס הקינקי ביותר שעשתה היא סיפרה: "רוח זחלה במעלה הרגל שלי ושכבה איתי… חשבתי בהתחלה שזה החבר שלי, אבל אז התעוררתי וזה לא היה הוא. בהתחלה נבהלתי מזה, אבל אז חשבתי 'את יודעת מה? הוא לא פגע בי, והסקס איתו היה מדהים אז למה לא?' … סיפרתי לחבר שלי והוא לא האמין לי, כמובן. גברים!".

גם וואלה! סלבס שכבה פעם עם רוח - והצטננה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully