וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוידוי שיהרוס את האיחוד? מל בי מהספייס גירלז חושפת: "שכבתי עם ג'רי"

24.3.2019 / 11:29

סקארי ספייס, מל בי, איבדה לחלוטין את השליטה על הפה שלה כשחשפה בתכנית ראיונות ששכבה עם חברתה ללהקת הספייס גירלז, ג'רי האליוול (או ג'ינג'ר ספייס אם תתעקשו) - לפני שפרשה מההרכב ביום הולדתה והשאירה אותה מרוסקת. מל בי גם לא חסכה בתיאורים: "יש לה ציצי מושלם"

מגישה: מיכל רשף

מזל שיש אותך מל בי. בעוד חברותיך מלהקת הבנות המצליחה בכל הזמנים, הספייס גירלז, שומרות על פוליטיקלי קורקט ואפילו שינו את הסלוגן הפמיניסטי המוכר שלהן מ"כוח נשי" ל"כוח אנושי" - את ממשיכה להוציא את כל הכביסה המלוכלכת החוצה ולתבלן את החיים שלנו כאילו חזרנו עשרים שנה אחורה. מצד שני, אולי כדאי שתתחילי להרגיע אם את עדיין רוצה לעלות איתן על אותה במה בקיץ הקרוב. אחרי פליטת הפה השערורייתית האחרונה שלה - עולים חששות אמיתיים לאפשרות שמסע ההופעות הקרוב של הלהקה יגיע לסופו עוד לפני שהתחיל, דווקא בגלל אחד מה"ספייס האזבנד" שממש לא ישמח לשמוע שכל העולם עכשיו מדבר על הסקס שאשתו "החסודה" עשתה עם הבסטי שלה. מל בי (או בשמה המלא מלאני ג'נין בראון) התארחה בסוף השבוע האחרון בתכנית הראיונות של פירס מורגן וזעזעה את העולם כשחשפה ששכבה עם ג'רי האליוול, ג'ינג'ר ספייס בשבילכם. סטופ רייט נאו, ת'נק יו וורי מאץ'!

מערכת היחסים של סקארי וג'ינג'ר תמיד הייתה צמודה יותר משאר הבנות, בעיקר כי הן היו הבנות הקולניות יותר בלהקה ואלו שקיבלו את ההחלטות הקשות. מל בי, ביסקסואלית מוצהרת, רמזה בעבר על החיבור יוצא בדופן שלה עם חברתה האדמונית - אולם רק עכשיו נזכרה לספר לנו את הפרט הכי עסיסי במערכת היחסים הצמודה שלהן: השתיים שכבו. היא גם לא חסכה בפרטים והוסיפה: "יש לה ציצי מושלם".

מל בי חושפת: "שכבתי עם ג'רי". GettyImages
מל בי חושפת: "שכבתי עם ג'רי" (ספק: אימג'בנק - GettyImages)/GettyImages

צפו ברגע הווידוי ובתגובה של מל סי שיושבת בקהל

מל בי בת ה-43 סיפרה לפירס על הסטוץ שלה עם ג'רי: "ג'רי תשנא אותי על זה כי היום היא אישה אלגנטית שחיה עם בעלה בכפר, אבל זו עובדה. היינו החברות הכי טובות וזה פשוט קרה. צחקנו על כל העניין הזה והמשכנו הלאה". פירס ניסה לסחוט ממנה פרטים נוספים ושאל "כמה פעמים ביום?" היא השיבה: "אוי, תפסיק עם זה. סוטה". שנייה אחרי היא אישרה שזה קרה רק פעם אחת ושהחוויה לא שינתה את מערכת היחסים ביניהן - אלא רק חיזקה אותה. פירס השיב: "זרקת לנו פצצה כאן. מעולם לא הודית בזה לפני כן, נכון? אנשים יהיו מרותקים". מל, כהרגלה, לא סתמה: "כן ואני אומרת את זה עכשיו. זה קרה. היא ובעלה הולכים להרוג אותי. אני מקווה שכשג'רי תישאל על זה, מה שכנראה יקרה אחר כך, היא לא תכחיש את זה כי זה היה כיף".

לזכותה (אם בכלל אפשר לזקוף לה את זה), זו הייתה ההתעקשות של פירס שעודדה אותה לפלוט הכול החוצה. רגע לפני, היא הביטה בקהל אל עבר חברתה ללהקה, מל סי (כן, גם היא הייתה שם), וכאילו ציפתה שזו תעצור אותה. סי המובכת אמרה למצלמה: "אני לא יודעת כלום. זה חדש לי". פירס שאל שוב, בי התחמקה, הוא התעקש - ואז היא נשברה: "כן, אני בחורה כנה. מה לעשות?". פירס המשיך לנצל את חוסר שיקול הדעת שלה ושאל אם גם מל סי הייתה מעורבת בזה - ושוב בי לא היססה לספר: "אחרי שעשיתי עגיל בלשון כולנו התנשקנו. אבל זו הייתה רק נשיקה כי רציתי לדעת איך זה מרגיש. רק נשיקה קטנה. לא משהו מיני".

מל בי חושפת: "שכבתי עם ג'רי". GettyImages
החשיפה המוגזמת עלולה להביא לביטול מסע ההופעות הקרוב? כך זה נראה בקודם (ספק: אימג'בנק - GettyImages)/GettyImages
מל בי מתארחת בתכניתו של פירס מורגן. צילום מסך
מל בי מתארחת בתכניתו של פירס מורגן (צילום מסך)/צילום מסך

למל בי יש סיבה טובה לדאוג הפעם. הבנות כבר מכירות אותה וסלחו לה לא פעם על פליטות הפה המוגזמות שלה, אבל הפעם היא לא רק הסתבכה עם אחת מהן - אלא גם עם בעלה של אחת מהן. בסאן הבריטי מדווחים שמיד אחרי הריאיון, בי התקשרה לבסטי שלה כדי להתנצל. האליוול, שב-2015 נישאה למנהל קבוצת המירוצים רד בול רייסינג, כריסטיאן הורנר, עבדה קשה כדי לנער מעליה את תדמית נערת המסיבות שדבקה בה מאז ימי הזוהר של הלהקה. כשזו ניסתה לחזור לעולם המוזיקה (פעם אחת עם שיר שהוקדש לזכרו של חברה הטוב, הזמר ג'ורג' מייקל), היא הציגה לעולם תדמית שמרנית מאוד וגם בהופעותיה (המעטות) ויתרה על הריקודים הסקסיים לטובת ביצועי לייב מביכים. מאז היא ויתרה על קריירת המוזיקה פעם נוספת והסתפקה בקריירה טלוויזיונית זניחה כמנחת תכנית ריאליטי מוזיקלית עם אלמנטים של "1 נגד 100".

בעלה ודאי שמע רבות על עברה המפוקפק של אשתו (כולל תמונות עירום שלה שרצות עד היום ברשת) אולם, על פי מקורבים, לא ישמח לגלות על הסטוץ שלה עם חברתה המפולפלת. מקורב ללהקה אמר: "הבנות יודעות שמל נאבקת כדי לשמור על הפה שלה. מסע ההופעות שלהן יוצא לדרך רק בעוד חודשיים והן חוששות שמל בי תהרוס את זה. עכשיו הן חוששות שהדברים שאמרה יפגעו בבעלה של ג'רי. מאז שהיא נישאה אליו, היא עבדה קשה כדי לנער מעליה את הדימוי הישן וניסתה להמציא את עצמה מחדש. מיד אחרי השידור מל התקשרה לג'רי כדי לנסות לתקן את הנזק שעשתה".

הספייס גירלז מתאחדות. The Sun, אתר רשמי
תמונת האיחוד של הספייס גירלז. מקווים שישרדו יחד עד יוני (צילום מסך, The Sun)/אתר רשמי, The Sun
מל בי חושפת: "שכבת עם ג'רי". GettyImages
היא גם דפקה בוסה לכל הבנות כי הן רצו לנסות את העגיל החדש שלה (ספק: אימג'בנק - GettyImages)/GettyImages

בראיונות קודמים סיפרה בי שהרגישה שבורת לב כשג'רי עזבה את הלהקה דווקא ביום ההולדת שלה לאחר שהיחסים בין השתיים התערערו. היא יכולה להתנחם בעבודה שגם ג'רי רמזה בעבר על מערכת היחסים הצמודה שלה עם בי. ב-2010 כשהתארחה בתכניתו של פירס היא דיברה בכנות מוגזמת על מל בי: "היא ממש מדהימה, יותר ממה שאתם חושבים. יש לה ציצים מדהימים... יש לה תחת הורס".

צפו בג'רי מחמיאה מאוד לגוף של מל בי

Piers Morgan's Life Stories

ב-2017 מל בי עלתה לכתורות בעקבות גירושיה המלוכלכים ממפיק הסרטים, סטפן בלפונט, הכוללים בין היתר טענות על שלישיות עם עוזרת הבית והתמכרות לסמים. מל בי חשפה את הצד שלה בספר אוטוביוגרפי בסגנון "כל האמת בפרצוף", שם סיפרה שבעלה התעלל בה נפשית ופיזית מזה עשור. הסכנה שהאיחוד של הבנות יבוטל - או לפחות לא יימשך מעבר ליוני הקרוב - היא לחלוטין ממשית. מל בי חשפה בספרה שהיא זו שעצרה את המשך מסע ההופעות הקודם של הבנות ב-2007. בנוסף, כשהבנות נשאלו מדוע מסע ההופעות הנוכחי שלהן מתמקד רק בבריטניה (וגיחה קצרה באירלנד) ולא ממשיך למחוזות אחרים, הן השיבו בחצי הומור: "כרגע אנחנו מתכננות להופיע רק בבריטניה. מה יהיה בהמשך? זה תלוי בהתנהגות של מל בי". החזרות למסע ההופעות הקרוב של הלהקה יחלו ב-11 באפריל כשההופעה הראשונה מתוך ה-13 תערך בדבלין ב-24 במאי. הבנות הודיעו לאחרונה כי הן גם עובדות על סרט אנימציה חדש ולא שוללות עבודה על חומרים חדשים.

וואלה! סלבס איבדה את התמימות שלה עכשיו באופן רשמי. בעצם, מעולם לא הייתה לה כזו.

סטופ רייט נאו, מיס מלאני בראון:

הספייס גירלז בהופעה בטקס פרסי הבריט, לונדון, פברואר 1997. GettyImages
הספייס גירלז בימי הזוהר "התמימים" (ספק: אימג'בנק - GettyImage)/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully