וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני האיחוד, איזה ספייס גירל אתם הכי אוהבים?

וואלה! סלבס

10.11.2018 / 0:15

ממש לא מדובר בפלאשבק מהניינטיז - רגע אחרי שארבע מבנות להקת הספייס גירלז הודיעו השבוע על איחוד, וואלה! סלבס הוואנאבי רוצה שתבחרו בנערת התבלין שתשמחו לראות על הבמה: בייבי, סקארי, ג'ינג'ר, ספורטי, או דווקא פוש המתנכרת? הצביעו

מערכת וואלה!

נדמה שהמוני חובבי ניינטיז, ילדי העשור האחרון של המאה קודמת וכל מי שמכיר אותם שמחו וצהלו השבוע על האיחוד (החלקי) של להקת הבנות המצליחה בעולם בתקופה ההיא - הספייס גירלז. ארבע מתוך חמש נערות התבלין ששיגעו את העולם ושרפו את מצעדי הפזמונים אי אז, הודיעו על סיבוב הופעות חדש ומרגש, בהרכב חסר: מינוס ויקטוריה (אדאמס) בקהאם, שבחרה שלא להצטרף ל-BFF's לשעבר, פחות או יותר עשור אחרי שהופיעו יחד על במה אחת.

זה בסדר, גם בלי "פוש ספייס", נדמה שמלאני "ספורטי ספייס" סי, אמה "בייבי ספייס" בנטון, ג'רי "ג'ינג'ר ספייס" האליוול ומלאני "סקארי ספייס" בי - שעשו שלל דברים מאז שהלהקה הפסיקה לפעול (כל אחת בנפרד) - ישנסו מותניים, יחממו את מיתרי הקול ובאביב הקרוב ירימו למעריצי העבר (ולילדים שלהם?) עם הלהיטים הנוסטלגיים על הבמות ברחבי מולדתן, אנגליה.


רכלו על האיחוד של הספייס גירלז גם באינסטוש

ספייס גירלס. Dave Hogan, GettyImages
קצת אחרי הימים הטובים ההם. הספייס גירלז/GettyImages, Dave Hogan

רגע לפני שהן יתחילו בחזרות אינטנסיביות ומי יודע, אולי יפתיעו עם שירים חדשים, וואלה! סלבס שחשה וואנאבי גם בלי נערות התבלין, מתלבטת מי הספייס גירל החביבה עליה. כאן אתם נכנסים לתמונה, הצביעו לחברת הלהקה החביבה עליכם ועזרו לה להחליט: מי מבנות הספייס גירלז אתם הכי אוהבים? אתם בוחרים.

עוד באותו נושא

כמה ירוויחו הספייס גירלז על האיחוד?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully