וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצים האשימו את ג'ניפר לופז שהזריקה בוטוקס - והיא נכנסה בהם בחזרה!

18.1.2021 / 16:15

אל תתעסקו עם הגברת והישבן המפורסם, ג'ניפר לופז, פשוט אל, לא כדאי לכם. אחרת, אם למשל תעיזו להאשים את ג'ניפר לופז שעברה ניתוחים פלסטיים או הזרקות קוסמטיות שישאירו אותה צעירה לנצח, היא תדע בדיוק איך לענות כלם, מול כל העולם. וואלה! סלבס מוחצת

ג'ניפר לופז מדגמנת בעירום/אינסטגרם

כשאתם בוחנים תמונות של גברבר נערץ מתבגר או כוכבת מפורסמת שנראית בדיוק, אבל בדיוק כמו שחשבתם שהיא נראית לפני 10, 15, 20 שנים - קשה שלא לתהות האם מדובר בגנטיקה מצוינת, או שמא בשימור, עיצוב ושיפוץ לטובת מראה "צעיר לנצח", בסיוע חברו הטוב של האדם המפורסם, המנתח הפלסטי.

אז נחשו מה, לגברת והביג בוטי, ג'ניפר לופז נמאס שמדברים איתה או מעירים לה בנושא. כך שכאשר פרסמה ברשת וידאו אחרי שימוש באחד ממוצרי הקוסמטיקה שלה וזכתה לתגובות שלא היו לרוחה, כאלה שטענו שהיא לא כזאת כנה כי קרם פנים פשוט לא מספיק כדי להיראות צעירה, רעננה ומתוחה כמו שהיא (גם בעירום מלא), ג'יי לו פשוט ענתה לטוקבק החצוף... במה שכנראה השאיר כמה מבקרים חסרי מילים.

רכלו על המילים של ג'יי לו גם באינסטוש

ג'ניפר לופז במסיבה של ואניטי פייר שאחרי טקס פרסי האוסקר, 2007. Mark Mainz, GettyImages
ככה ג'ניפר לופז נראתה פעם/GettyImages, Mark Mainz
ג'ניפר לופז. GettyImages
אבל כך, ג'יי לו נראית כיום!/GettyImages

לופז, כבר בת 51 (ולא נראית יום מעל ל-37), פרסמה כאמור באינסטגרם וידאו שלה נטולת איפור, שבו המליצה על מסיכת הפנים של מותג הקוסמטיקה החדש תחת שמה והיללה אותה, מן הסתם, על הנסים והנפלאות שחוללה לוודג' הפרטי שלה. אז זהו, שבין עשרות התגובות שציינו שזו לא המסיכה, אלא שנעזרה בהליכים קוסמטיים חודרניים ויקרים יותר במהלך השנים, הייתה גם מישהי שכתבה לה באופן חד וחלק ש"אם אפשר רק להזכיר שהגבות והמצח שלך כלל לא זזים כשאת מדברת או מנסה להביע משהו עם הפנים... בטוח שהזרקת בוטוקס. טונות מזה. והכל טוב. רק אומרת". אאוץ'.

עוד בוואלה!

ג'ניפר לופז גילתה: "ביטלתי את החתונה שתוכננה עם אלכס רודריגז"

לכתבה המלאה

ג'ני מהבלוק, בתור גברת "אמיתית" כפי שהיא מציינת בשירים שלה מפעם לפעם, לא התאפקה והייתה חייבת להגיב. כי למה להשמיץ, הא, כך שכתבה לה בחזרה "חה, אלה רק הפנים שלי! בפעם ה-500 מיליון, מעולם לא עשיתי בוטוקס או זריקות או ניתוחים! רק אומרת...".

אז, המשיכה במענה לתגובה המרושעת אל מול 138 מיליון (!) העוקבים שלה באינסטוש, כשציינה שעל העוקבת הספקנית לרכוש את המוצרים שלה ואז לשוב לדבר עם הכוכבת, "והנה עוד סוד יופי של ג'יי לו: נסי להשקיע את זמנך בחיוביות, אדיבות ובלרומם אחרים. אל תבזבזי את זמנך בניסיון להוריד אחרים. זה מה שישאיר אותך צעיר ויפה! שולחת לך אהבה", סיכמה לצד התגיות "היופי הוא מפנים החוצה" ו"ליופי אין תאריך פג תוקף". בוםםםם, מיס לופז בשבילכם. קלאסה.


וואלה! סלבס מזריקה ריבה בטעמים משתנים לפיה, בכל ום בשעה 17:05.

ג'ניפר לופז בעירום. אינסטגרם, צילום מסך
פתיינית. ג'ניפר לופז/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully