וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתוב בעור: הסוד שבראד פיט ניסה להסתיר כל השנים נחשף

5.1.2021 / 12:18

הכוכב ההוליוודי הוותיק לא תיאר לעצמו שאחד הסודות שהוא שומר מהעולם יחשף כשנסע לחופשה אקזוטית עם חברים - אבל צלמי הפפראצי חשפו את מה שהעולם עוד לא יודע על בראד פיט. אתם חייבים לבחון בעצמכם. וואלה! סלבס אנג'לינה

בראד פיט בתפקיד החזאי ב"Some Good News" (יוטיוב)

חשבתם שאחרי כל כך הרבה שנים על המסך, מול הפלאשים ובכותרות הצהובונים, אתם בטח יודעים כל מה שצריך על בראד פיט? אז זהו, שהסינגל מן ההוליוודי מסתיר עוד כמה דברים אישיים שהוא (כנראה) רוצה לשמור לעצמו... למשל, העובדה שהוא מכוסה בהמון קעקועים על גופו המדובר.

החתיך מהניינטיז, האקס של ג'ניפר אניסטון, אחד הגברים הכי מפורסמים בעולם, אולי לא התאמץ להסתיר קעקועים על זרועותיו החסונות - אבל זה שהגב שלו כולל לא פחות משבע כתובות קעקע? סופרייז, עד כה זה נשמר בסוד!

רכלו על הקעקועים של בראד פיט גם באינסטגרם

בראד פיט. GettyImages
חובב דיו, כנראה. בראד פיט/GettyImages

פיט בן ה-57, אחד הרווקים המתבגרים הכי נחשקים על הגלובוס, מבלה את תחילת השנה האזרחית החדשה באיי טרקס וקייקוס שבקריביים - שם הוא מעביר חופשה אקזוטית עם החבר'ה, בהם גם חברו הטוב וחבר להקת רד הוט צ'ילי פפרז, פלי.

אבל כאשר השניים יצאו לצלילה ושנורקלינג בלי חולצה במהלך הנופש, הפפראצי תיעדו את פיט מזווית אחורית והציג עובדה מאוד, מאוד מפתיעה על הכוכב.

עוד בוואלה!

והרי התחזית: בראד פיט החליט על הסבת מקצוע בגלל הקורונה?

לכתבה המלאה

מתברר שהשחקן ממש לא מעוניין לחשוף את גופו המקועקע, כך שלא דיבר המון על קעקועים שכתב בדיו על גופו, על קיומם או על המשמעות שלהם (כולל אחד גדול ומסתורי במיוחד על בטנו התחתונה).

עם זאת, בתמונות החדשות, אפשר לספור כמה וכמה כאלה בשחור-לבן על גבו המפורסם, בהן איור של סופת טורנדו, משפט שנכתב בשפה הסנסקריט ועוד כתובת שממש, ממש קרובה לישבן של הבחור. אפשר להניח שפרודתו (ואולי גרושתו הרשמית בקרוב), אנג'לינה ג'ולי, חובבת קעקועים בעצמה, השפיעה על הכל, לא?


וואלה! סלבס קעקעה ציור של סלסלת פירות מעל המפשעה. נחשו למה.

בראד פיט. AP
רואים את אלה שעל הזרוע שלו? פיט/AP
בראד פיט. AP
טאטו בוי/AP
בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
אבל בדרך כלל הוא מכוסה כהלכה... פיט עם אנג'לינה ג'ולי והילדים/ספלאש
ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
ראתה את כל הקעקועים? בראד פיט עם ג'ניפר אניסטון/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully