וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: קיילי ג'נר הותקפה על ידי מפגינים בזמן שעשתה שופינג. צפו

20.12.2020 / 14:01

נסיכת הטראש לבית משפחת קרדשיאן חשבה שזה יהיה עוד יום של קניות בחנויות שסגרו במיוחד עבורה - אבל כאשר קיילי ג'נר התכוונה לשוב הביתה, קבוצה של פעילים נגד שימוש בפרוות החליטו להפריע לה, כי היא "בן אדם נורא". וואלה! סלבס סינתטית

קיילי ג'נר/אינסטגרם

הם שפכו צבע אדום על מעילי יוקרה לבנים-בוהקים, הם שכנעו כמה נשים וגברים מפורסמים להתפשט על מנת לעורר מודעות - אבל להפריע לקיילי ג'נר, נסיכת ריאליטי-טראש ומיליארדרית קוסמטיקה מדוברת, במהלך יום של קניות? לא, זה לא נכון, לאן לעזאזל הגענו!?

מבולבלים? כי לפעילים נגד שימוש בפרווה אין שום כוונה לתת למחאה שלהם לדעוך, גם אם הם מתעסקים עם האחות הקטנה במשפחת קרדשיאן במהלך סיבוב בזבוזים מתועד!

רכלו על המפגינים שתקפו את קיילי ג'נר גם באינסטגרם

זה קרה בסוף השבוע, כאשר ג'נר בת ה-23 קפצה מחנות אחת (שנסגרה במיוחד עבורה) לבוטיק אחר ברודיאו דרייב, רחוב הקניות הזוהר של בוורלי הילס. עם זאת, ככל הנראה כשיצאה לקראת נסיעה בחזרה לביתה ברכב הפרטי, קיילי והפמליה נתקלו במפגינים של ארגון PETA (אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים), שנשאו שלטים וקראו לאחת הצעירות המוכרות ביותר על הגלובוס בכל מיני שמות. למשל, "את בן אדם נוראי, תתביישי".

עוד בוואלה!

קים קרדשיאן וקיילי ג'נר מתכסחות מול כל העולם

לכתבה המלאה

מתברר שהמוחים, פעילים נגד שימוש בפרווה ועורות של חיות בתעשיית האופנה, ממש התעצבנו על העובדה שלג'נר הקטנה אין בעיה להשוויץ בפרטי הלבוש השנויים במחלוקת שבבעלותה - כך שלא רק הניפו שלטים וצעקו, אלא ממש קפצו מול הרכב שלה ולא אפשרו לה לזוז ולצאת לדרך. בעוד שחצי מהפנים של המיליארדרית כוסו במסיכה, אלה העיניים שלה שהביעו בלבול ומבטים חרדים, לפחות ברגעים שלפני שנכנסה אל הרולס רויס הלבנה שלה והצליחה להתגלגל משם.

פרט טריוויה מעניין: אחותה הגדולה של קיילי, קלואי קרדשיאן, צולמה בהתנדבות לפני שנים עבור אותו הארגון בדיוק - עם מסר חשוב ובלי בגדים.


וואלה! סלבס לובשת רק את העור של עצמה ולא יותר, אבל משום מה זה מפריע לאנשים.

קיילי ג'נר. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
פחד בעיניים. קייל ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully