וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם! ככה קיילי ג'נר נראית בלי איפור

21.4.2020 / 20:25

נסיכת הקוסמטיקה והאיפור, שכבשה בסערה את העולם והפכה למיליארדרית הצעירה שעשתה את הונה בעצמה - לא רק שוברת את חוקי הבידוד אלא גם חושפת איך היא באמת נראית מתחת לכל האיפור. וואלה! סלבס נחשפת

קיילי ג'נר (אינסטגרם)

את קיילי ג'נר כמעט ואין צורך להכיר, שכן כל ילדה או מתבגרת מכירות את כוכבת הריאליטי שהפכה בין לילה לאחת הנשים הכי עשירות בהוליווד לאחר שפיתחה ליין מוצרי קוסמטיקה והפכה לשם דבר בעולם העסקים והבידור. תמונות שלה נוצצת וזוהרת מתנוססות על דפי המגזינים הנחשבים תוך שהיא מקדמת את מוצרי האיפור שלה. אם לשפוט על פי התמונות שמתפרסמות היום באתרי הרכילות - נראה שהמוצרים שלה אכן עושים את העבודה (במידה והיא באמת משתמשת בהם), שכן בלי איפור, די קשה לזהות את הכוכבת.

קיילי ג'נר. GettyImages
מזהים אותה עם איפור? קיילי ג'נר/GettyImages

ג'נר, שרק לאחרונה קראה לכל העוקבים שלה להישאר בבית מחשש להידבקות בווירוס הקורונה, כנראה לא נשמעת לעצות שהיא מחלקת - כך שהיום מתפרסמות תמונות שלה עת יצאה הכוכבת מהבית ונסעה לבקר את אחת מחברותיה הטובות כשהיא מלווה בנהג. המיליארדרית הצעירה לא רק שעברה על תנאי הבידוד כשיצאה ללא מסיכה או כפפות, היא גם צעדה יחפה על הרצפה כשהיא אוחזת בידה חטיף צ'יפס.

עוד בוואלה!

קיילי ג'נר לא יכולה לסיים את היום... בלי עוד תמונה בתחתונים

לכתבה המלאה

ובלי האיפור? קיילי ג'נר "עירומה"

מילא כל אלו, אבל נראה שהדבר שהכי בלו לעין היא העובדה שג'נר שכחה גם להתאפר לפני שיצאה מהבית, כך שכולם זכו לראות, בהופעה די נדירה ומפתיעה, כיצד קיילי הצעירה נראית ללא שכבות של איפור, שיער מפונפו ובגדים נוצצים. או במילים אחרות: היא נראית בדיוק כמו הבת הלא כל כך מטופחת של השכן שלכם.


וואלה! סלבס שמה פודרה גם כשהיא יוצאת לזרוק זבל, לא שזה עוזר לה.

איך אתם מעדיפים אותה?

קיילי ג'נר. splash
למקרה ששכחתם. קיילי/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully