וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת סיה מצטרפת להאשמות נגד השחקן ההוליוודי: "רימה אותי לתוך רומן של בגידה"

14.12.2020 / 14:40

מתברר שהאקסית של השחקן שיה לה-באף, שתובעת אותו על מערכת יחסים הרסנית שבמהלכה כהדביק אותה במחלת מין, החלה גל של חשיפות מלוכלכות. כעת, גם סיה מספרת ש"פיתה אותה" למערכת יחסים שבה תפקדה בתור מאהבת, כשבכלל היה תפוס. "הוא אדם חולה", צייצה. וואלה! סלבס מתוסבכת

אימג'בנק GettyImages

האם הזמרת FKA טוויגס, שהחליטה לתבוע את האקס שלה, השחקן האמריקאי שיה לה-באף - על שתקף אותה מינית והדביק אותה במחלה כואבת, תוך כדי שגרם לה גם למצוקה רגשית - החלה בגל של האשמות כנגד ההוליוודי?

אחרי פרסום התביעה והפרטים המלוכלכים שעולים ממנה בסוף השבוע שעבר, גם סיה, המוזיקאית האוסטרלית ששרפה את העולם בעשור שעבר, הצטרפה בטענות משלה כנגד לה-באף, לפיהן נפגעה רגשית על ידי הבחור, שלטענתה הוא "שקרן פתולוגי" ופיתה אותה לרומן לפני כמה שנים, למרות שהיה תפוס לבת זוג אחרת.

רכלו על הטענות של סיה נגד שיה לה-באף באינסטגרם

שיה לה באף. GettyImages
פיתה עוד מוזיקאית? שיה לה-באף/GettyImages
סיה. GettyImages
"מערכת יחסים של ניאוף". סיה עם בעלה לשעבר, אריק אנדר לונג/GettyImages

אחרי פרסום הטענות של טוויגס, סיה (44) שנתנה ללה-באף (34) לככב בקליפ שלה ללהיט מ-2015 "Elastic Heart", צייצה את דעתה על התביעה של טוויגס ועל החוויה האישית שלה עם השחקן, בעת שהיו בקשר. "גם אני נפגעתי רגשית משיה, שקרן פתולוגי, שסחף אותי למערכת יחסים של בגידה וניאוף בעת שטען שהוא רווק", כתבה בטוויטר, כדי שכולם יראו. "אני מאמינה שהוא איש חולה מאוד ומרגישה רק חמלה אליו ואל לקורבנותיו".

אז, סיכמה הזמרת "רק דעו לכן, אם אתן אוהבות את עצמכן - הישמרו לעצמכן ותתרחקו ממנו", הביעה את דעתה על הכוכב ההוליוודי, כשהוסיפה ציוץ מיוחד ל-FKA טוויגס, כשכתבה לה "החשיפה מאוד אמיצה מצדך, אני אוהבת אותך".

עוד בוואלה!

סיה מגלה: "אני מחפשת סטוצים כי אימצתי ילד בשנה שעברה"

לכתבה המלאה

לה-באף, שאולי ראיתם על המסך בסרטי "רובוטריקים" והחידוש ל"אינדיאנה ג'ונס", הגיב לדברים שהאקסית שלו הציגה בתביעה, כשענה באמצעות עורכי דינו ש"אני חייב קבל אחריות על הדבר שעשיתי... אני צריך להתמודד עם תזכורות כמעט מדי יום לדברים שאמרתי ועשיתי כששתיתי".

עוד הוסיף ש"אני לא יכול לשכתב את ההיסטוריה. אני יכול רק לקבל את זה ולעבוד כדי להיות טוב יותר בעתיד - עוד לא נרפאתי ממחלות המין ומההתמכרות שלי לאלכוהול, אבל אני מחויב לעשות את מה שאני צריך לעשות כדי להתאושש, ואני לנצח אצטער על אנשים שבהם אולי פגעתי בדרך".


וואלה! סלבס חולה רק במחלת המתוקים. היא חייבת אחד כזה לתוך הפה, אחת לכמה שיות.

שיה לה באף בקליפ של סיה ל"Elastic Heart". יוטיוב, צילום מסך
קשר בעייתי. שיה לה-באף בקליפ של סיה ל"Elastic Heart"/צילום מסך, יוטיוב
FKA טוויגס בטקס VMA 2015 לובשת אטלייה ורסצ'ה. GettyImages
התחילה גל של חשיפות? FKA טוויגס/GettyImages
סיה. GettyImages
מאשימה אותו בשקרים. סיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully