וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוכב ההוליוודי הדביק אותי במחלת מין - שניסה להסתיר"

13.12.2020 / 15:43

הזמרת FKA טוויגס, שאולי הכרתם בזכות הקשר הרומנטי שניהלה עם רוברט פטינסון, טוענת שבתקופה שבה בילתה עם השחקן האמריקאי שיה לה-באף - לא רק שתקף אותה מינית והדביק אותה במחלה כואבת, אך גם גרם לה למצוקה רגשית. כעת, היא תובעת אותו בבית המשפט. וואלה! סלבס טינופת

שיה לה-באפ. GettyImages
בעייתי. שיה לה-באף/GettyImages

כוכבי הוליווד שוכרים עורכי דין משופשפים, סוכנים ערמומיים ואנשי יחסי ציבור נשכניים כדי להסתיר את האמת המרה שעשויה לעלות להם בתדמית שהם מנסים לשדר - כלומר עד שדברים מגיעים לבית המשפט, אז, כל הטינופת צפה.

זה לפחות המקרה עם התביעה שהוגשה לאחרונה כנגד השחקן ההוליוודי שיה לה-באף (שאולי ראיתם על המסך בסדרת סרטי "רובוטריקים", "נימפומנית" והחידוש ל"אינדיאנה ג'ונס"), שהסתבך בחשיפה שערורייתית של בת הזוג שלו לשעבר, FKA טוויגס - זמרת מוכרת בעצמה, שטוענת שהתקופה שבה היו יחד הרגישה כמו התעללות נפשית, כולל רגעים מפחידים והדבקה במחלת מין שהעביר לה... מבלי לעדכן אותה לפני שנכנסו למיטה.

רכלו על התביעה נגד שיה לה-באף באינסטגרם

fka טוויגס (לובשת כריסטופר קיין) ורוברט פטינסון בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
מוכרת גם בזכות הקשר עם רוברט פטינסון. FKA טוויגס/GettyImages

טוויגס הבריטית בת ה-32, ששמה האמיתי הוא טליה דברט ברנט, הגישה את התביעה נגד לה-באף (34) מוקדם יותר החודש. במסמך, טוענת המוזיקאית (שמוכרת גם בזכות הקשר שלה עם כוכב "דמדומים", רוברט פטינסון) כי ניהלה עם ההוליוודי המתוסבך מערכת יחסים בשנת 2019.

על פי כתב התביעה, "העביר לה ביודעין מחלת מין קשה, מבלי ליידע אותה מראש שהוא סובל ממחלה איומה זו" ויותר מזה, כשהתעמתה איתו על עניין המחלה, "הודה כי סבל ממחלה המועברת במגע מיני שאובחנה שנים קודם לכן והודה שלא סיפר לה על מצבו לפני כן, למרות שקיימו יחסים אינטימיים במשך חודשים רבים לפניכן". עוד מוסבר כי שיה כיסה את הסימנים הפיזיים על גופו באיפור, רק כדי להסתיר את המחלה, כך שאחרי שנחשף פטר אותה במילים "זה לא כזה נורא". מה.

עוד בוואלה!

שיה לה-באפ נעצר לאחר תגרה בהפגנה נגד טראמפ

לכתבה המלאה

רגע, זה לא הכל, כיוון שהזמרת ממשיכה ומספרת שבהמשך נודע לה שהיא לא הראשונה שהדביק במחלה. לטענתה, "גילתה שלפחות אישה אחת אחרת שלה-באף היה איתה לקתה במחלה, אחרי שניסה להסתיר ממנה את מצבו... ההתעלמות הפזיזה מבריאותם ובטיחותם של שותפיו למיטה הופכת אותו לסכנה לנשים בכל מקום".

שיה לה-באפ. GettyImages
הודה בפניה על כיסוי של מחלת המין שלו? שיה/GettyImages

בתביעה, שהוגשה לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס, נכתב שלה-באף העביר את בת הזוג לשעבר "התעללות בלתי פוסקת", שכללה תקיפה מינית וגרמה למצוקה רגשית - כמו המקרה שבו איים לרסק את המכונית שבה נסעו במהירות מופרזת מעבר לצוק באל.איי, אם לא תתוודה על אהבתה כלפיו.

אם תהיתם, השחקן הבעייתי נעצר מספר פעמים על ידי המשטרה, אך ההאשמות נגדו - בהן תקיפה והתנהגות לא סדירה - בוטלו. בשנת 2015, הוא צולם מתווכח עם חברתו באותה התקופה, כשהוא צועק לעברה, "זה מסוג הדברים שהופכים אדם למתעלל" ואמר לזרים "אם הייתי נשאר שם הייתי הורג אותה". אולי כדאי שיעבור טיפול?


וואלה! סלבס מחונכת, לכן היא משתמשת בקונדום גם כשיורד בחוץ גשם.

שיה לה-באפ. GettyImages
"אדוני השופט, לא מודה באשמה". לה-באף/GettyImages
FKA טוויגס בטקס פרסי מועצת האופנה הבריטית, לונדון, 23 נובמבר 2015. GettyImages
נזקים בעקבות מערכת היחסים. טוויגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully