וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיה מגלה: "אני מחפשת סטוצים כי אימצתי ילד בשנה שעברה"

14.1.2020 / 13:00

המוזיקאית שמתנדנדת מהשנדליר, התראיינה בקשר לעובדה שהיא מחפשת סטוצים ולילות חד פעמיים עם חבריה המפורסמים בגלל שאין לה זמן לאהבה. מוזר? כי על הדרך סיה חשפה שאימצה בשנה שעברה ילד והפכה לאמא. וואלה! סלבס מילף

מגישה: מיכל רשף

מברוקוש, הזמרת סיה חשפה שאימצה בשנה שעבר ילד (בן, לא שהיא לא פירטה במיוחד), כך שכעת היא מתגאה בטייטל "אמא". מה שאומר שהיא לא אולי תוכל להתנדנד מהשנדליר בקרוב, אבל לחפש סטוצים מיניים ומפגשים סקסיים עם חבריה המוכרים מתעשיית המוזיקה? את זה אין לה בעיה לעשות בתקופה הקרובה.

רכלו על סיה בתור אמא באינסטגרם

סיה. ספלאש
עכשיו גם אמא. סיה/ספלאש

בראיון שפורסם אתמול (ב'), המוזיקאית האוסטרלית בת ה-44 צוטטה כשהיא מתלהבת מכך שאין לה פנאי בתקופה האחרונה בגלל שבשנה האחרונה היא מטפלת בילד שאימצה, כך שהיא מעדיפה להתמקד ביחסי מין עם גברים לוהטים שהיא כבר מכירה, כמו המפיק המוזיקלי המוערך (החתיך!) דיפלו.

עוד בוואלה!

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על סיה

לכתבה המלאה

הגברת עם הקול הגדול (שהייתה נשואה במשך שנתיים לקולנוען אריק אנדר לונג, עד שנפרדו לפני כארבע שנים) צוטטה בכתבה למגזין הגברים GQ שבכלל עסקה במפיק הבלונדיני שעבד איתה, ש"סימסתי לדיפלו ש'אתה אחד מחמשת האנשים הכי לוהטים ומושכים שאני מכירה, אז עכשיו כשהחלטתי להיות רווקה למשך שארית חיי ובדיוק אימצתי ילד, אין לי זמן למערכות יחסים'". אז, הוסיפה שהתעקשה "והמשכתי ש'אם אתה מתעניין בסקס לא מחייב, דבר איתי'". טוב לדעת, גברת.


וואלה! סלבס תשמח שדיפלו יאמץ אותה. כשפחת מין.

סיה. GettyImages
לא תוכל להתנדנד מהשנדליר בקרוב, הא?/GettyImages
דיפלו. John Shearer, GettyImages
הפנטזיה המינית של סיה. דיפלו/GettyImages, John Shearer
סיה. GettyImages
סיה ובעלה לשעבר, אריק אנדר לונג/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • סיה
  • דיפלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully