וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמש עובדות שלא ידעתם על סיה

24.12.2016 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

סיה בפסטיבל פנורמה 2016. GettyImages
סה"כ הייר פיס קטן ועדין. סיה/GettyImages

# שמה המלא של סיה הוא סיה קייט איסבל פרלר, שמכאן ניתן להסיק למה היא קוראת לעצמה רק סיה, כי מי לעזעזאל היה זוכר את כל השם הארוך הזה? היא בת 41, מאוסטרליה ומשם המבטא ההזוי, שלעיתים צריכים תרגום בגוף הסרט להבין על מה היא שרה בכלל.

# סיה כותבת להיטים הרבה זמן לפני שהפכה לזמרת מפורסמת בעצמה. בין הטאלנטיות הגדולות שהיא כתבה להן תמצאו את ביונסה ,קייטי פרי, בריטני ספירס עם 'פרפיום', וריאהנה עם הלהיט הגדול 'דיימונדס'.

סיה. GettyImages
או סוף סוף קצת פנים .סיה/GettyImages

# בראיון למגזין ok חשפה סיה שהיא מאובחנת כבעלת הפרעה דו -קוטבית וכי הייתה לוקחת במשך תקופה ארוכה תרופות כמו זנקס, ושותה המון אלכוהול כדי להירגע. הזמרת שחולה במחלת 'גרייבס' מספרת כי בשלב מסוים הייתה שרויה בדיכאון כל כך קשה, והגיעה למצב שעמדה לשים קץ לחייה. למזלכם,זה לא קרה


#הסיבה לכך שהיא מסתירה ברוב הזמן את פניה היא שמדובר בטקטיקה שהיא פיתחה. סיה סיפרה ל'וי מגזין', כי העובדה שהיא לא חושפת את פניה, נותנת לאנשים את האפשרות להתמקד נטו במוזיקה שלה ולא במראה ( לא ברור, אז מה העניין עם הפפיון בעצם?) בנוסף, זה מאפשר לה ללכת לעשות קניות בטרגט בלי שאף אחד יציק לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סיה ומאדי זיגלר. GettyImages
סיה והרקדנית הצעירה מאדי זיגלר/GettyImages

#הזמרת המפורסמת צייצה לראשונה בטוויטר בשנת 2013 כי היא ביסקסואלית, יצאה עם לא מעט נשים בעברה, והיא מדברת על כך בפתיחות רבה. עד לא מזמן הייתה נשואה לבמאי הסרטים האמריקאי אריק אנדרסלוג. הזוג התגרש בחודש שהאחרון.

סיה. ספלאש
ושוב, חברה הטוב- הפפיון. סיה/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • סיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully