וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל חושפת: "עברתי הפלה"

25.11.2020 / 11:17

הדוכסית מסאסקס חשפה בטור שכתבה לעיתון אמריקאי כי בקיץ האחרון הייתה בהריון שני מהנסיך הארי, אך עברה הפלה ואיבדה את העובר. "הרגשתי כאב חד", תיארה את הרגע שבו מייגן מרקל הבינה כי איבדה את התינוק שבבטן. וואלה! סלבס מנחמת

מייגן מרקל מקריאה לבנה ארצ'י סיפור/אינסטגרם

נראה שאין רגע אחד של שקט בחייהם של אחד הזוגות המעניינים והמסקרנים בעולם - הלא הם הנסיך הארי ואישתו, מייגן מרקל. אחרי שעזבו בקול תרועה את הממלכה המאוחדת ובית המלוכה הבריטי ואף ויתרו על התארים המלכותיים שלהם, כעת, חושפת מרקל, בטור שכתבה עבור העיתון האמריקאי "ניו יורק טיימס", כי הייתה בהריון שני, אך למרבה הצער עברה הפלה לפני מספר חודשים.

נחמו את מייגן והנסיך הארי באינסטגרם

מייגן מרקל. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
אחזה בו בשעה שהבינה שמשהו לא בסדר. מייגן מרקל עם בנה ארצ'י/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

"משהו לא היה כשורה", תיארה מרקל בת ה-39 את הרגעים הנוראיים שעברה בחודש יולי האחרון כשכבר חיו בלוס אנג'לס ונשמרו עד כה כסוד, "אחרי שהחלפתי לארצ'י את הטיטול, הרגשתי התכווצות כואבת. נפלתי לרצפה כשהוא בידיים שלי". אז, הוסיפה ש"זמזמתי שיר ערש כדי לשמור על שנינו רגועים, המנגינה העליזה הייתה מנוגדת לחלוטין לתחושה שלי שמשהו לא בסדר", סיפרה מרקל והמשיכה, "ברגע שאחזתי ילד אחד בידיי, ידעתי שאיבדתי את השני".

עוד בוואלה!

הנסיך הארי ומייגן מרקל ויתרו על האחוזה באנגליה - לטובת נסיכה אחרת

לכתבה המלאה

בהמשך, כתבה הדוכסית מסאסקס על התחושות שלה כמה שעות אחר כך כאשר שהתה בבית החולים האמריקאי, כשהיא צופה בדמעות ב"לב ליבו של הארי נשבר, בשעה שניסה להחזיק את הרסיסים שנותרו מהלב שלי", זאת כאשר הם מתאבלים על העובר שנפל.

הנסיך ומרקל נישאו במאי 2018, מה שהפך לשיא מערכת היחסים המתוקשרת בין השחקנית האמריקאית ליורש הג'ינג'י המדובר של בית המלוכה הבריטי. כשנה אחר כך ילדה את בנם הבכור, ארצ'י, חודשים ספורים לפני שהחליטו לפרוש מתפקידם המלכותי ועזבו את אנגליה לטובת חיים בארצות הברית.


וואלה! סלבס שולחת למייגן והארי חיבוק ענק.

ברכת חג המולד של הנסיך הארי ומייגן מרקל. טוויטר, צילום מסך
איבדו את הבייבי השני. הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י/צילום מסך, טוויטר
הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה. GettyImages
תנחומים. הנסיך, אשתו והילד/GettyImages
הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם. GettyImages
ירחיבו את המשפחה? הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י אחרי לידתו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully