וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגבר הסקסי בעולם" - מצטרף לאתר בתשלום למבוגרים בלבד

24.11.2020 / 13:11

קארדי בי, עדן פינס ועכשיו... גם השחקן ההוליוודי שהוכתר לאחרונה כ"גבר הסקסי עלי אדמות" החליט לפרסם סרטונים ותמונות שלו בתשלום באתר הנועז למבוגרים. רק שמייקל בי. ג'ורדן, טוען שהכל למען מטרה טובה. וואלה! סלבס שובבון

מייקל בי. ג'ורדן באינסטגרם/צילום מסך

האם "הגבר הסקסי ביותר בעולם" מנצל את התואר המכובד כדי לעשות כסף מ... הגוף שלו? בהחלט כן, זה לפחות מה שהצהיר מייקל בי. ג'ורדן - כוכב "הפנתר השחור", שהוכתר בשבוע שעבר כאדם הכי מסוקס ומרשים בתעשיית הבידור העולמית על ידי המגזין האמריקאי "פיפל" ומיד הכריז כי הוא פותח פרופיל באתר שמציע תכנים נועזים בתשלום סמלי למבוגרים בלבד.

תירגעו, במקרה של ג'ורדן הלוהט בן ה-33, הוא כנראה לא יפנק בפורנו או תמונות שובבות כמו המון משתמשים אחרים שם, אלא יעשה זאת, לדבריו, למען מטרה טובה בהחלט.

רכלו על הפרופיל הנועז של מייקל בי. ג'ורדן באינסטגרם

מייקל בי. ג'ורדן. splash
סקסי מאדר פא... מייקל בי. ג'ורדן/splash

ממש כמו שעשו לפניו הראפרית קארדי בי, כוכב הנוער לשעבר ארון קרטר ואפילו עדן פינס המקומית - השחקן שהפך לאחד הבחורים הכי נחשקים עלי אדמות עם הזכייה בתואר המרשים, התראיין וגילה שהוא מתכוון "להשתמש בגוף שלי כדי להביא משהו חיובי ולפרסם תכנים באתר OnlyFans". אם תהיתם, מדובר בפלטפורמת רשת שמשמשת המון כוכבי פורנו שמשתפים בה תמונות וסרטונים שלא משאירים מקום לדמיון, בתמורה לכמה דולרים בחודש.

עוד בוואלה!

המפורסמים קובעים מי הגבר-גבר של הביצה?

לכתבה המלאה

עם זאת, במקרה של הפנתר הרווק, הוא טוען שהתכנון שלו הוא להשתמש באתר בכדי לסייע בגיוס כספים למטרות צדקה, כמו עזרה לעסקים ובתי ספר שנפגעו ממגפת הקורונה. "במהלך הסגר, אתה יודע, היו כל כך הרבה עסקים ובתי ספר שנסגרו", הבהיר שהוא לא מתבדח בראיון למנחה תכנית הלילה ג'ימי קימל, בו דיבר על התכניות לגבי הכסף שיכניס מהאתר, כשחיוך שובב מרוח על פניו.

אז מה בדיוק צפוי לראות מי שיירשם לפרופיל שלו והאם הכל יקרה בלי חולצה? מסקרן.


חוכמה גדולה, וואלה! סלבס מפיצה תמונות שלה למבוגרים בלבד בחינם. אין קונים.

מייקל בי. ג'ורדן. GettyImages
הכל למטרה טובה, או משהו. ג'ורדן/GettyImages
מייקל בי. ג'ורדן. GettyImages
רגע, רגע, כמה הוא דורש עבור מנוי?/GettyImages
מייקל בי. ג'ורדן הגבר הסקסי של מגזין פיפל לשנת 2020. סריקה
הכי סקסי, בתשלום. מייקל בי. ג'ורדן על שער המגזין פיפל/סריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully