וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הנוער ההוליוודי - התחיל לצלם פורנו

וואלה! סלבס

27.2.2020 / 10:10

נדמה שהשנים האחרונות בחייו של הזמר ארון קרטר, אחיו הקטן של כוכב הבקסטריט בויז ניק קרטר, מסובכות בהחלט: הוא לא רק הסתכסך עם קרוב משפחתו המפורסם וזכה לצו הרחקה, אלא כעת גם החליט להפיץ סרטונים ותמונות פורנוגרפיות שלו... בתשלום. וואלה! סלבס חושפנית

ארון קרטר (אינסטגרם)

אם הייתם ילדים בתחילת המילניום הנוכחי, כנראה שלא יכולתם לחמוק מתופעה בשם ארון קרטר - לא רק אחיו הצעיר של כוכב להקת הבקסטריט בויז, ניק קרטר, אלא כוכב נוער ופופסטאר צעיר בעצמו, כזה שבילה על המסך של ערוץ דיסני, יצא עם לינדזי לוהן והילארי דאף הצעירות והיווה השראה לג'סטין ביבר, כוכב נוער שצמח אחריו.

השנים חלפו, הילד גדל להיות גבר מפורסם קצת פחות בן 32, שלא רק מסתבך בשערוריות והפסיק להלהיב את הקהל - אלא הפסיק לייצר מוזיקה, הסתבך עם אחיו המפורסם, קעקע את פניו וממש לאחרונה... החל לפרסם תכנים פורנגרפיים של עצמו, למי שרק מוכן לשלם.

רכלו על הפרונו של ארון קרטר באינסטוש

ניק קרטר. GettyImages
אז כשהיה ילדון. ארון קרטר עם אחיו, כוכב להקת בקסטריט בויז, ניק קרטר/GettyImages

השבוע, ארון קרטר הכריז בפני העולם שפתח חשבון באתר "OnlyFans", פלטפורמה שבדרך כלל מיועדת לגברים ונשים שמפרסמים בה תכנים סופר פרובוקטיביים בהשתתפותם - בתמורה לתשלום על מנוי לתמונות ולסרטונים שלהם. כמה זה עולה? לא הרבה אם אתם מאוד רוצים לראות את האיברים האינטימיים שלו או לבחון אותו בסיטואציות מיניות מפורשות מאוד, כשהוא עם ידידה.

עוד בוואלה!

כוכב "בקסטריט בויז" הוציא צו הרחקה נגד אחיו

לכתבה המלאה

עם זאת, מתברר שהמעריצים שרצו לשלם עבור פורנו החובבים של ארון לא שמרו את התכנים הפורנוגרפיים לעצמם, אלא הפיצו זאת ברשתות החבריות - כך שתמונות עירום מלא שקרטר המקועקע פרסם בעצמו, הגיעו לטוויטר, שם הפכו לוויראליות בהחלט. כאן, תראו רק את הגרסה המצונזרת כמובן.

ארון קרטר מפרסם תמונות עירום. טוויטר, צילום מסך
כבר לא כזה ילד... ארון קרטר חושף את איבר מינו/צילום מסך, טוויטר
ארון קרטר מפרסם תמונות עירום. טוויטר, צילום מסך
ככה קרטר הצעיר מנפנף באיבר המין שלו ומפרסם/צילום מסך, טוויטר

אם תהיתם קרטר ג'וניור הסבתך עם החוק עשרות פעמים, נתפס כשהוא נוהג תחת השפעות של חומרים מסוכנים והחזיק סמים, לשימוש פרטי כמובן. בסתיו האחרון, כוכב הבקסטריט בויז אפילו הוציא נגד אחיו הקטן צו הרחקה של בית המשפט, בטענה כי ארון איבד את שפיותו ומאיים שירצח את אשתו ואת התינוק שגדל ברחמה, מה שדווח וסוקר ברחבי העולם. טוב, כנראה שצילומי עירום שממלאים את הרשת לא יסייעו לו.


לידיעתכם: וואלה! סלבס לא תפרסם תמונות עירום של עצמה, כי אין להן ביקוש.

ניק קרטר. GettyImages
פעם. ניק וארון קרטר/GettyImages

אבל ככה ארון קרטר נראה היום...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully