וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאווו: נחשו מי הגבר הסקסי בעולם לשנת 2020

18.11.2020 / 12:20

נחשו מי מצטרף אל דיוויד בקהאם, כריס המסוורת', בראד פיט ואידריס אלבה בחבורת הגברברים שנבחרו על ידי מגזין "פיפל" כ"גבר הכי סקסי עלי אדמות"? רמז: הוא שחקן, הוא אמריקאי והוא יכול לטרוף אתכם. בערך. וואלה! סלבס סקס אפיל

מייקל בי. ג'ורדן באינסטגרם/צילום מסך

בנות, בנים, אם הייתם נשאלים מי הגבר הסקסי ביותר בעולם לדעתכם, יכול להיות שהייתם בוחרים בכריס המסוורת' ההוליוודי, הזמיר הארי סטיילס, אולי בג'ייסון מומואה המסוקס, זאק אפרון או בזמר הלטיני מאלומה - אבל אנשי המגזין האמריקאי "פיפל" שמכתירים מדי שנה את "הגבר הסקסי ביותר עלי אדמות"? הם הלכו על גברבר מסוקס, מוכשר ובעיקר, מפתיע במיוחד.

אתם מוכנים לזה? כי על פי מגזין הבידור, הבחור הכי לוהט בשטח בשנת 2020 הוא לא אחר מאשר השחקן מייקל בי. ג'ורדן - כוכב "הפנתר השחור" בן ה-33, שהוכתר באדם הכי מסוקס ומרשים בתעשיית הבידור העולמית. מיאו.

רכלו על מייקל בי ג'ורדן באינסטוש

מייקל בי. ג'ורדן. GettyImages
הגבר הסקסי בעולם של מגזין "פיפל". מייקל בי ג'ורדן/GettyImages
מייקל בי. ג'ורדן. GettyImages
טוב, הוא עושה את זה למעריצות.../GettyImages

ג'ורדן, מצטרף לחבורה אקסקלוסיבית של בנים שזכו בתואר המחמיא בעבר, בהם בראד פיט, ג'ורג' קלוני, ג'וני דפ, דיוויד בקהאם ובשנים האחרונות גם השחקן אידריס אלבה והסקסי של 2019, המוזיקאי ג'ון לג'נד - כולם לוהטים בדרכם. כך שלרווק מניו ג'רזי, שנחשק אפילו יותר כעת, יש במה להתגאות.

עוד בוואלה!

מבצע לולב: מי הגבר המפורסם העירום שמרגש אתכם?

לכתבה המלאה

אגב, ההוליוודי ופעיל זכויות האדם, שבטח ילוהק לעוד כמה תפקידים בזכות יחסי הציבור החיוביים האלה, גילה למגזין שהנשים במשפחתו מאוד, מאוד נרגשות מהתואר החדש שלו. "כולן בהחלט גאות בזה", צחק ג'ורדן, "כשסבתא שלי הייתה בחיים, השערים המיוחדים היו משהו שהיא אספה, אז אמא שלי קוראת את המהדורות המיוחדות של המגזין וגם הדודות שלי". קסום, במיוחד שהבחור הצעיר מחזיר את הסקסי לאופנה.


גם וואלה! סלבס סקסי שלא באשמתה.

מייקל בי. ג'ורדן הגבר הסקסי של מגזין פיפל לשנת 2020. סריקה
בנות המשפחה גאות בו. ג'ורדן עם שער המגזין פיפל/סריקה
מייקל בי. ג'ורדן. GettyImages
מחזיר את הסקסי לאופנה. מייקל בי ג'ורדן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully