וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע לולב: מי הגבר המפורסם העירום שמרגש אתכם?

4.10.2017 / 0:06

אחד מארבעת המינים של חג הסוכות הוא זקוף, ארוך ומלא הוד והדר, כך שוואלה! סלבס חושבת שמדובר בהזדמנות להיזכר בלולבים של כמה מהגברים המרגשים שבחנה בלי בגדים בתקופה האחרונה ולתת לכם לקבוע - מי הכי מלהיב אתכם?

(יח"צ)

ברוכים הבאים לסוכה של וואלה! סלבס, המקום שבו האתרוגים תמיד הכי עסיסיים, ההדס ריחני והערבה ממש מיובשת - אבל הלולבים, הו הלולבים של הכוכבים המקומיים - מרשימים ומנקרי עיניים בהחלט.

לכבוד החג, מלכת הרכילות שבה לכמה מהתמונות המרגשות ביותר של הכוכבים מלאי הטסטוסטרון שהופיעו אצלה בשנה האחרונה ושחזרה את ההתרגשות שחוותה אי שם, כשראתה את אחד מארבעת המינים של החג על בשרם של המפורסמים הישראלים.


רכלו על הלולבים של המפורסמים בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנות, בנים וכל השאר, כמה שמחתם לבחון את שלום מיכאלשווילי בתחתונים זעירים (לא מצחיק בכלל!), השורד במיל' אלון ששון מדלג על החוף במינימום כיסוי על גופו או את הדוגמן, עומר דרור, מברך אתכם לשלום וברכה בדרך שונה לחלוטין מזו המקובלת?

מדין מירושניקוב משחק נטול בגדים, דרך מייקל לואיס שבקושי מצליח להתכסות במגבת, ועד למנחה, נדב בורנשטיין, שמציג גוף מרשים מאוד כשהוא נוטף מים - הגיע תורכם, הגולשים חובבי העור החשוף לקבוע: הלולב שהכי הרשים, ריגש, חידש וגרם לכם לזקפה לאומית הוא... כרגיל, רק אתם בוחרים ומדרגים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully