וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: הנסיך וויליאם נדבק בקורונה ו"התקשה לנשום"

2.11.2020 / 10:40

על פי הדיווחים באנגליה, יורש העצר הבריטי בן ה-38 נדבק בנגיף שמשגע את העולם, כבר בחודש אפריל האחרון - בתקופה שבה נודע כי אביו הנסיך צ'ארלס חלה בקורונה. למה לא שמענו על זה עד עכשיו? "הוא לא רצה להדאיג את הציבור". וואלה! סלבס כתר

רויטרס

זוכרים שכאשר נגיף הקורונה הופץ ברחבי העולם, כולם דיברו על כך שהוא לא מבדיל בין אדם לאדם, לא משנה עד כמה חשוב או מפורסם הוא? אז מתברר שגם לנסיכים אין חסינות מפניו, כיוון שככל הנראה גם הנסיך הבריטי וויליאם נדבק במחלה שמשגעת את הגלובוס - והחלים ממנה.

על פי הדיווחים בבריטניה, יורש העצר בן ה-38 נדבק בווירוס כבר בחודש אפריל, סביב התקופה שבה התגלה שאביו, הנסיך צ'ארלס וראש הממשלה האנגלי בוריס ג'ונסון חלו בו. עם זאת, העולם לא ידע על כך בזמנו כי וויליאם לא רק שהמשיך לעבוד ולשדר "עסקים כרגיל" מהבידוד שבו שהה, אלא שעל פי התקשורת ממש "לא רצה להדאיג את הציבור".

רכלו על הנסיך וויליאם באינסטגרם

הנסיך וויליאם מבקר בפאב אנגלי שנפתח אחרי סגר קורונה. GettyImages
"אין מה לדאוג". הנסיך וויליאם אחרי שהחלים מקורונה/GettyImages
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון. GettyImages
לפחות עכשיו הוא עם המסיכה. הנסיך והדוכסית שלו/GettyImages

ווילי, כך על פי הדיווח של "הסאן", "ממש נפל בגלל המחלה" ואף התקשה לנשום בשלב מסוים, מה שגרם לצוות האישי שלו ולאנשי הרפואה שעובדים בארמון לפאניקה של ממש, במשך כמה ימים ארוכים באביב שעבר. ההלם היה גדול אפילו יותר כיוון שהנסיך מתפאר במצב בריאותי מצוין בשגרה, לכן החליט "להמשיך בכל מחויבויותיו כרגיל, באופן נחוש בהחלט", ממקום מושבו בנורפוק שבמזרח אנגליה.

עוד בוואלה!

הווידוי המביך של הנסיך וויליאם יגרום למלכה להשתגע

לכתבה המלאה

"היו המון דברן שקרו כך שחשוב לי להמשיך כרגיל ולא רציתי להלחיץ אף אחד באומה", סיפר אחר כך בפגישה שהתוכן שלה הגיע לתקשורת ודלפה, זאת ככל הנראה כדי להביע תמיכה בסגר המחודש בימים אלה בממלכה שאמור למנוע הדבקה נרחבת נוספת. עם זאת, מציינים באנגליה כי רעייתו של הנסיך מוויילס, קייט מידלטון, נבדקה באותה תקופה אף היא - ולא נמצאה חיובית לנגיף. פיו.


וואלה! סלבס מבקשת מכולם, נסיכים ומלכות שכמותכם, לשמור על עצמכם.

קייט מידלטון אירלנד הנסיך וויליאם. GettyImages
מה קייט מידלטון חשבה על זה? הנסיך עם רעייתו/GettyImages
הנסיך צ'ארלס. GettyImages
הולך בדרכו של אבא? הנסיך צ'ארלס/GettyImages
משחק כדורגל מטעם שער שוויון ומרכז פרס לשלום וחדשנות בהשתתפות הנסיך וויליאם  ילדים יהודים וערבים, אצטדיון נווה-גולן, יפו. ראובן קסטרו
בסדר, עכשיו. הנסיך וויליאם/ראובן קסטרו
הנסיך וויליאם  וראש עיריית תל אביב, רון חולדאי בעת ביקרו בחוף פרישמן בתל אביב 26 ביוני 2018. ניב אהרונסון
לא רצה להדאיג את הציבור. הנסיך וויליאם בישראל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully