וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הגלידה? סקרלט ג'והנסון התחתנה בפעם השלישית

30.10.2020 / 0:02

ברכות, השחקנית ההוליוודית שקרובה ליהדות נישאה בסוף השבוע שעבר לקומיקאי קולין ג'וסט, בטקס משפחתי אינטימי - שעליו הכריז בחגיגיות ארגון צדקה שקרוב ללבו של הזוג. כעת, סקרלט ג'והנסון נשואה פעם השלישית. וואלה! סלבס שושבינה

עריכה אמיר קוטיגרו

כשחשבתם שהכל מייאש ושום דבר לא יכול להעלות חיוך על פניכם, תסמכו על סקרלט ג'והנסון שתדע לעשות את העבודה - במיוחד כשהשחקנית בת ה-35 נישאה בהפתעה (לפחות למרבית תושבי העולם) לבן הזוג שלה בשלוש השנים האחרונות, הקומיקאי שמשתתף ב"סטרדיי נייט לייב", קולין ג'וסט.

מדובר בפעם השלישית שבה השחקנית המרוויחה ביותר בהוליווד מאז 2018 (על פי מגזין פורבס) אומרת "איי דו". זאת, אחרי שהייתה נשואה לריאן ריינולדס במשך שלוש שנים עד ל-2011 ואחריו לעיתונאי הצרפתי רומיין דוריאק, ממנו הביאה לעולם את בתה רוז דורות'י דוריאק (6). השניים נפרדו ב-2017, זמן קצר לפני שהכירה את בעלה הנוכחי. מרגש!

אחלו לסקרלט מזל טוב גם באינסטוש

סקרלט ג'והנסון, קולין ג'וסט. GettyImages
נשואים! סקרלט ג'והנסון ובעלה הטרי, קולין ג'וסט/GettyImages
סקרלט ג'והנסון, קולין ג'וסט. GettyImages
מזל טוב וכו'/GettyImages

נישואיה של השחקנית, שאמה יהודייה ומתחזקת מערכת יחסים אוהדת עם הדת, הוכרזו אתמול (רביעי) באינסטגרם על ידי ארגון הצדקה "Meals on Wheels America" - שקרוב ללבם של הזוג. "אנו שמחים לבשר שסקרלט ג'והנסון וקולין ג'וסט התחתנו בסוף השבוע בטקס אינטימי עם בני משפחתם הקרובים ואהובים, על פי הנחיות ומגבלות הקורונה", נכתב בהודעה.

"משאלת החתונה שלהם היא לעזור לחולל שינוי עבור מבוגרים שנפגעו בתקופה קשה זו על ידי תמיכה בארגון", הוסיפו בארגון וביקשו מהמעריצים תרומה לכבודם של הנשואים הטריים.

עוד בוואלה!

שלדים בארון: חמישה דברים שלא ידעתם על סקרלט ג'והנסון

לכתבה המלאה

על פי רכלני הוליווד, ג'והנסון וג'וסט בן ה-38 התארסו ב-2019, כשנתיים אחרי שהכירו על סט הטלוויזיה, כשהתארחה בתכנית המערכונים הפופולרית באמריקה. הטקס שהפך אותם לבעל ואישה, נערך בפליסדס שבניו יורק, שם הכוכבת היפהפייה רכשה בית לפי כשנתיים.


וואלה! סלבס תמות רווקה זקנה. אבל כמו חדשה!

סקרלט ג'והנסון. GettyImages
לא רק יפהפייה הוליוודית. ג'והנסון/GettyImages
אילוסטרציה: סקרלט ג'והנסון, ריאן ריינולדס. Joe Scarnici ,Kevin Winter, GettyImages
האקס המיתולוגי, ריאן ריינולדס/GettyImages, Joe Scarnici ,Kevin Winter
סקרלט ג'והנסון, קולין ג'וסט. GettyImages
מר וגברת. סקרלט ג'והנסון וקולין ג'וסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully