וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: סקרלט ג'והנסון ילדה בת

שירות וואלה! סלבס

5.9.2014 / 2:51

השחקנית היהודייה קטפה שלל תארים, אך כעת מתחילה את תפקיד חייה - סקרלט ג'והנסון, הביאה לעולם בת קטנה, יחד עם ארוסה הצרפתי. השם? יפה כמו אמא. וואלה! סלבס שושנה בין החוחים

סקרלט ג'והנסון. John Shearer, GettyImages
אמאל'ה! סקרלט ג'והנסון/GettyImages, John Shearer

בעבר היא הוכתרה כאחת הנשים הסקסיות והיפות בעולם, אך אתמול (ה') השחקנית סקרלט ג'והנסון הוסיפה לרזומה תואר נוסף - אמא. דובר מטעם השחקנית הודיע כי ג'והנסון וארוסה, העיתונאי רומיין דוריאק, הביאו אתמול לעולם בת בכורה. שמה של הבייבי הוא רוז, וכמו האם הטרייה, התינוקת "בריאה ומרגישה טוב".

ג'והנסון בת ה-29 וארוסה הצרפתי, הודיעו בחודש מרץ האחרון על כך שהם מצפים לילד משותף ראשון. זאת, כחצי שנה אחרי שדואריק והכוכבת ההוליוודית הכריזו על אירוסיהם במהלך פסטיבל הסרטים בוונציה, אז הגיעה הבלונדינית לצעוד על השטיח האדום עם טבעת נוצצת במיוחד על ידה.


עוד סיפורי סלבס:
15 סיבות שבגללן סקרלט ג'והנסון היא האישה הסקסית בעולם
מסיבת בנות: יעל גולדמן חוגגת יום הולדת עם החברות
קים קרדשיאן מציגה: החצאית הקצרה שנקרעה

סקרלט ג'והנסון. GettyImages
הורים טריים. סקרלט ג'והנסון ורומיין דוריאק/GettyImages

מאז הבשורה על ההריון, השניים מיעטו בהופעות פומביות וניסו לשמור על פרטיותם. ג'והנסון עצמה לא התייחסה לעובדה כי תהפוך בקרוב למאמא - אך לקולגה על סט הצילומים, השחקן רוברט דאוני ג'וניור, לא הייתה בעיה להכריז "היא נהדרת, סקרלט תהיה אמא מדהימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

למרות שהכוכבת והעיתונאי מאורסים, ג'והנסון הודתה בעבר שהיא לא ממהרת לעמוד מתחת לחופה - אך הייתה שמחה להקים משפחה ולהביא ילדים לעולם. טוב, על משימה אחת היא יכולה לסמן וי. זאת, אחרי שבשנת 2008 נישאה לשחקן ריאן ריינולדס, מה שהסתיים בכך שהשניים התגרשו כשנתיים אחר כך.

לאמא-שחקנית היהודייה, קשר חם עם ישראל. רק בתחילת השנה השחקנית עמדה במרכזה של סערה ציבורית, בשל השתתפותה בפרסומת לחברת "סודה סטרים" - מה שהביא לזעמם של ארגוני זכויות אדם, שטענו שהדבר עומד בסתירה להיותה פעילה במאבק ברעב ועוני בעולם. ג'והנסון לא נבהלה מהביקורות, והחליטה לפרוש מהארגון. טוב, עכשיו היא תהייה עסוקה בהחלפת חיתולים.


גם וואלה! סלבס עומדת להיות אמא, לעכברוש קטנטן בשם "ג'וסי לוסי".


אחלו לסקרלט בשעה טובה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully