וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמישה דברים שלא ידעתם על סקרלט ג'והנסון

וואלה! סלבס

23.11.2013 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- סקרלט ג'והנסון

# נכון שאומרים על לא מעט שחקניות שהן בין הנשים היפות ביותר בתעשיית הבידור, אבל סקרלט ג'והנסון היא לדעת אנשי מקצוע רבים - האישה הכי יפה בעולם. אחרי הכל, לא מעט מגזינים ברחבי הגלובוס הכתירו אותה בתואר הזה. אם לא די בכך, ג'והנסון גם שימשה כמוזה ללא מעט אנשים. למשל, קייטי פרי סיפרה שאת השיר שלה, "I Kissed A Girl", היא כתבה על השפתיים הבשרניות של הכוכבת.

# אבל לא רק יופי וכשרון משחק יש לבחורה המדהימה הזו, אלא גם קול ערב. בשנת 2008 פצחה סקרלט בקריירת שירה והקליטה אלבום קאברים לשיריו של טום וייטס. ג'והנסון לא הסתפקה בקולה היפה וצירפה לאלבום חברים, כמו דיוויד בואי.

סקרלט ג'והנסון. Mike Marsland, GettyImages
מקקים!!! סקרלט ג'והנסון/GettyImages, Mike Marsland

# הבלונדה הלוהטת, יודעת לעשות חיים משוגעים. לראייה: את יום הולדתה ה-20, חגגה הכוכבת באחד מהאתרים היותר מגניבים בעולם - דיסנילנד. לחגיגה הצטרפו כמובן החברים ובני המשפחה.

# אבל כאן לא נגמר הצד הילדותי של הכוכבת. אם תשאלו אותה את מי היא מעריצה, תגלו שלא מדובר בזמר מפורסם או שחקן מכובד, אלא דווקא בחבורת 'צבי הנינג'ה'. כן, סקרלט חושבת שלאונרדו, דונטלו, רפאל ומיכאלאנג'לו, הם גיבורי העל הכי מגניבים שיש. חסכים בילדות מישהו?

# עם זאת, ממקקים הכוכבת היפה מפחדת פחד מוות. נראה שלמרות החיבה שלה לצבים, היא לא מסוגלת להתקרב לג'וקים. למה? ג'והנסון מעידה שיום אחד התעוררה משינה עם מקק שהתיישב על פניה היפות, ומאז היא מסרבת להימצא איתם בחדר אחד. אפשר להאשים אותו?


מה אתם לא יודעים על דמי מור?

אמא של קים קרדשיאן שולפת שלדים מהארון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully