וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה, ביי: בקרוב לא תמצאו את טום אביב בארץ

26.10.2020 / 0:03

רגע לפני שמתקרר כאן - השף המכשף (גם את בנות הביצה המקומית) טום אביב, יארוז בקרוב את חפציו וייעוף מהארץ לתקופה, לטובת מקום הרבה יותר חם. תתגעגעו אל הבחור הבשרני? וואלה! סלבס חותכת

טום אביב משתחרר מהבידוד/ניר פקין

מי לא שמע על השף טום אביב, מאז שזכה בשנת 2016 בתואר "מאסטר שף" במסגרת ריאליטי הבישול? הוא לא רק אשף במטבח, כזה שמאכיל המון ישראלים בכמה מסעדות, אלא גם חביב הכוכבים המקומיים ואהוב (אפילו יותר מהאוכל שלו) על הבנות שנופלות לרגליו, כולל רשימת אקסיות לוהטות בלתי נגמרת.

עם זאת, בקרוב אף אחד לא יראה אותו מסתובב באזור החיוג 03. הסיבה? שף אביב עף מכאן למשך תקופה שתכלול ביזנס אנד פלז'ר. כי אי אפשר בלי פאן!

רכלו על טום אביב באינסטגרם

טום אביב בהשקה של התכנית של קרן ברטוב. שוקה כהן
עףףףףף. טום אביב/שוקה כהן

בעוד שאתם חושבים אם כבר הגיע הזמן לאוורר את בגדי החורף (למרות רגעים שבהם מזיעים), אביב בן ה-32 יארוז כמה בגדים קצרים במזוודה ויעלה על טיסה הרחק מכאן - על קו תל אביב-מיאמי, עיר הנופש והחופש שבארצות הברית, מקום שבו לא לובשים המון בגדים.

עוד בוואלה!

מי האלמונית שמטרידה את טום אביב?

לכתבה המלאה

תתגעגעו? לוואלה! סלבס נודע כי טום ישהה באזור למשך תקופה לא קצרה בכלל, שבה הוא צפוי לפתח מסעדות ועסקים אחרים שידגימו את יכולות הבישול שלו (ויכולת אחרות, אם אתם מבינים למה הכוונה. *קריצה*) גם לאנשים שחיים מחוץ לגבולות ישראל.

היעד הראשון: העיר הלטינו-אמריקאית שבחוף המזרחי של אמריקה, שבה חופש ונופש כוללים בילוי במסעדות נחשבות והמון אלכוהול, כמו שהשף אוהב. כמו כן, בהצלחה לליידיז שם.


וואלה! סלבס לא טסה לשום מקום שבו לא תוכל להשיג פלאפל במרחק שתי דקות מהבית. הכל בגלל העמבה.

טום אביב. אביב חופי
לא יארוז המון בגדים ארוכים/אביב חופי
טום אביב. אלירן אביטל,
מיאמי מאמייייי. טום אביב/אלירן אביטל
  • עוד באותו נושא:
  • טום אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully