וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום אביב סוף סוף יוצא לחופשי

צילום: ניר פקין

23.7.2020 / 12:47

אחרי שלושה שבועות של תסמינים ובידוד, השף המסוקס, טום אביב, קיבל את הבשורה המשמחת כי הוא בריא וחופשי להסתובב ברחבי תל אביב - אז הוא עשה את הדבר שהוא הכי התגעגע אליו. להזיע, ולא במטבח. וואלה! סלבס פרה שמנה

טום אביב משתחרר מהבידוד/ניר פקין

מי שגר או מסתובב באורח קבע בשדרות רוטשילד בוודאי נתקל לא פעם באחד השפים היותר מפורסמים במדינה, טום אביב, שגר באחד ממגדלי היוקרה שבשדרה. לכן, כשהשף המסוקס נעלם מנוף העצים של הרחוב המפורסם - כולם הבינו שמשהו לא כשורה או במילים אחרות: לגבר שיודע גם לבשל יש קורונה והוא לא יכול לצאת מהבית.

טום אביב. ניר פקין
חופשי!/ניר פקין

רגע אחרי שאירה דולפין התבשרה החלימה מהווירוס וסיימה את הבידוד, אתמול בערב קיבל את אותה הודעה משמחת גם הגבר השרמנטי שהחליט שבמקום לצאת ולבלות - הוא חייב לעשות את הדבר שהוא הכי התגעגע אליו, אז הוא עלה על בגדי הספורט שלו (יותר נכון רק מכנסיים), ירד מהבית ורץ כל הדרך אל מסעדת ההמבורגרים שלו "פאט קאו" שנמצאת בצפון דיזינגוף.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טום אביב. ניר פקין
אפשר להכין מעדן מהזיעה שלך?/ניר פקין

מיותר לציין שבסוף המסלול, אחד הגברים המבוקשים בתעשייה כבר היה ספוג זיעה, אך לאחר שהסדיר את הנשימה הסביר לצלם הפפראצי של וואלה! סלבס כי קורונה "זה רק שפעת עם יח"צ". ולסיום ביקש למסור לטיטי איינאו תודה. תירגעו, הוא צחק.

הדבר הראשון שוואלה! סלבס תעשה אחרי הבידוד הוא להישאר בבית ולאכול גלידה.

טום אביב. ניר פקין
אחרי שלושה שבועות/ניר פקין
טום אביב. ניר פקין
איפה טיטי?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully