וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידעתם: טום אביב מרפא את עצמו... בעזרת רעל

27.8.2020 / 0:10

לא, השף המכשף לא השתגע, אחרי שנדבק בקורונה והחלים - טום אביב החליט שהוא מעדיף את הרפואה שלו קצת יותר אלטרנטיבית, כך שהחליט להיעזר בטיפול שמחדיר לגוף רעל שמופק מקרפדה ו... מרפא? וואלה! סלבס מכשפל'ה רעה

טום אביב משתחרר מהבידוד/ניר פקין

כנראה שכמו אצל הרבה אחרים, זה לא היה הקיץ הכי משמח בחייו של השף טום אביב: קודם זה התחיל בסגר שהחל ממש רגע אחרי שפתח מסעדה חדשה, המשיך בפרידה ממי שעשתה בשבילו קאמבק לארץ - מורן אטיאס - והגיע לשיא במהלך העונה השרבית, אז המאסטר שף גילה שנדבק בנגיף הקורונה ונותר שבועות ארוכים בבידוד ביתי לבדו, כשהוא מטפל בעצמו סולו. לא כיף.

עם זאת, לקראת סיום הקיץ, נדמה שטום מצא לעצמו טיפול שישב לו את שמחת החיים והנחת - לא אצל פסיכולוג, ממש לא דומה לקואצ'ר ואפילו לא קרוב לשיעור רוחני. אז מי יעזור? קרפדה, או יותר נכון הרעל שהיא מפיקה. ולא, זו לא בדיחה שקשורה לשיקויים או מכשפות.

רכלו על השף טום אביב באינסטגרם

טום אביב בחגיגת יום ההולדת של אורין ג'ולי. אור גפן,
אלטרנטיבי. טום אביב/אור גפן

לוואלה! סלבס נודע כי אביב בן ה-32, לא עוסק בכשפים או שיקויים אלא חיפש דרך טבעית ופחות קונבנציונלית לטיפול בבעיות רפואיות שונות (עליהן כבר דיבר בפתיחות בעבר) ולהשיב את הנחת לחייו. כך שלאחרונה עבר טיפול "קמבו", שבו הוחדר לגופו ארס של קרפדות שחיות ביערות האמזונס שבדרום אמריקה - מתפשט דרך זרם הדם וגורם, על פי הטענות, לניקוי פיזי ורגשי.

עוד בוואלה!

טום אביב עושה הסבת מקצוע?

לכתבה המלאה

"הטיפול היה מלחיץ ואינטנסיבי, גרם לו להקאות וכאבים, אבל שיחרר אצלו המון לחץ", סיפר מקורב לשף החביב על הנשים שכנראה ביקר אצל "שאמן", או בעצם רופא אליל אלטרנטיבי, "אחריו הוא הרגיש כל כך טוב שהוא כבר מוכן לטיפול נוסף ואינטנסיבי אפילו יותר", גילה.


וואלה! סלבס תעבור בקרוב טיפול שאולי יגרום לסביבה להריח אותה פחות כשהיא עוברת ברחוב. קוראים לזה מקלחת.

טום אביב בפתיחת המסעדה ג'אנגו. אור גפן,
לא נורא, כסה את הסימנים בקעקוע. אביב/אור גפן
טום אביב, מורן אטיאס בתל אביב. ניר פקין
רגע, אז אתה בזוגיות אחרי הטיפול? אביב והאקסית מורן אטיאס/ניר פקין
טום אביב. ניר פקין
רק בריאות. טום אביב/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • טום אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully