וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשאית ביותר: אין מצב שתזהו את את הזמרת המפורסמת במסיכה!

4.10.2020 / 12:31

החשש מווירוס הקורונה גורם גם לאנשים המפורסמים בעולם לצאת מהבית אך ורק עם מסיכה מגינה על הפנים - כך מתברר שזמרת המאוד, מאוד מדוברת, נוקטת במשנה זהירות... לכן אין מצב שתזהו את הפופסטאר. וואלה! סלבס מי זה

מיילי סיירוס/אינסטגרם

יש כמה כוכבים שנהנים לשיר ולרקוד על הבמה תחת מעטה של תחפושת ספק מפתיעה, ספק מגושמת, אבל מתברר שזמרים במסיכה יש גם מחוץ למרקע הטלוויזיה. נכון, בעיקר מסיכות פנים, שעל פי המומחים שומרות עליהם עד כמה שניתן מפני הדבקה לא רצויה בווירוס הקורונה, שכבר הגיע לכמה מהשמות הגדולים בתעשיית הבידור בארץ ובחו"ל.

הנה, תראו את הגברת המזמרת המאוד, מאוד מפורסמת הזאת, שיצאה לרוב כשהיא עטויה במסיכה ע-נ-קית, פלוס משקפי שמש אוברסייז, פלוס כובע גדול, על מנת שלא למשוך תשומת לב, אבל לא הצליחה לתעתע או להערים על צלמי הפפראצי. אתם מזהים אותה? כי אולי תופתעו לראות אותה מכוסה לחלוטין.

רכלו על הזמרת שמאחורי המסיכה גם באינסטגרם

מיילי סיירוס עם מסיכה בניו יורק. splash
נו, מנחשים? רמז: מדובר בגברת באדום/splash
מיילי סיירוס עם מסיכה בניו יורק. splash
וגם יותר קרוב, נראית מוכרת?/splash

אם הגעתם עד לפה, כנראה שלא הבנתם שמדובר בלא אחרת מאשר הפופסטאר מיילי סיירוס - מי שאפילו אופירה או סטטיק ובן אל לא היו מנחשים שזו היא, אם במקרה היו חולפים לצידה ברחובות הקרירים של העיר ניו יורק (שכל כך רחוקה בימים אלה). בכל זאת, מיס פרובוקציה לא הייתה כל כך לבושה בשנים האחרונות...

עוד בוואלה!

מיילי סיירוס מתוודה: "הפעם הראשונה שלי הייתה עם אישה. עם שתי נשים"

לכתבה המלאה

הבלונדה בת ה-27, נתפסה בתפוח הגדולה כשהיא צועדת יד ביד לצד אמא שלה, טריש סיירוס, בעודה יוצאת ממלון היוקרה שבו שהו. בעוד שהמעיל האדום או הכובע מסובבי ראשים, אלה דווקא המסיכה הענקית ומשקפי ה"רובוקופ" שהפכו את מיילי לכמעט בלתי מזוהה - וגרמו אפילו לפפראצי לשחק איתה "נחש מי" לכמה רגעים.


וואלה! סלבס יוצאת מהבית עם מסיכה כבר שנים, בעיקר כדי שלא ייבהלו ממנה.

מיילי סיירוס. אינסטגרם, צילום מסך
ככה היא נראית בדרך כלל. מיילי סיירוס/צילום מסך, אינסטגרם
מיילי סיירוס. GettyImages
וגם קצת יותר לבושה. סיירוס/GettyImages
מיילי סיירוס. splash
אדום בעיניים. מיילי סיירוס/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully