וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופירה אסייג התראיינה, אייל גולן עקץ בתגובה

19.7.2020 / 12:15

כמעט שנה אחרי הפיצוץ שהוביל לנתק בין הזמר למגישה הדעתנית - אופירה אסייג סיפרה בראיון ש"טעתה מוסרית" כשהגנה על אייל גולן סביב "פרשת הקטינות". החבר הטוב לשעבר לא נשאר חייב וענה לה, בערך, באינסטגרם. אסייג: "מאחלת בריאות ואושר". וואלה! סלבס ניגון חוזר

אייל גולן (צילום: ניר פקין)

לפני קצת יותר משנה, כנראה אף אחד לא האמין שסכסוך כזה אפשרי: מצד אחד, אייל גולן, אחד הזמרים המדוברים והמצליחים במדינה - שלא שמר על תדמית נקייה במיוחד לכל אורך הקריירה הארוכה שלו. מנגד, המגישה אופירה אסייג - מי שהייתה אחת החברות הכי קרובות שלו ואחת התומכות הנלהבות שלו, לפחות עד שהסיר ממנה עוקב באינסטגרם בצעד שנתפס על ידה כהרחקה ממעגל המקורבים שלו.

מאז? תוהו ובוהו, כולל עימות מצולם של השניים במסגרת התכנית שלה "אופירה וברקו", חילופי דברים ברשתות החברתיות והעובדה שכמו מקורבים אחרים לשעבר של גולן, אופירה לא הגיעה, אם בכלל הוזמנה, לחתונה של הזמיר עם אשתו הנוכחית דניאל גרינברג. ואז, הגיע הראיון שלה אתמול (שבת) שגרר תגובה חדשה של גולן. בלאגן!

רכלו על הקרע בין אייל לאופירה באינסטגרם

אופירה אסייג, אייל גולן. אלוני מור,
בזמנים חברים יותר. אופירה אסייג ואייל גולן/אלוני מור

אסייג הדעתנית, התראיינה אמש לעיתונאית דנה וייס במסגרת מהדורת "חדשות השבת", אז התייחסה בין השאר לסכסוך המתוקשר שלה עם גולן ולעובדה שהתייצבה לצדו בשנת 2013, כשעמד במרכז "פרשת הקטינות" המדוברת. בראיון, גילתה שבדיעבד היא מאמינה שטעתה כשהגנה עליו, לפחות "מבחינה מוסרית - כשהגנתי עליו. אני אומרת זאת כאימא, כאישה וכעיתונאית", סיפרה.

עוד בוואלה!

הבת של אופירה אסייג השיקה, אבל איפה אמא?

לכתבה המלאה

הבוקר, כאמור, גולן החליט להתייחס לדברים שאמרה אסייג ופרסם ברשתות החברתיות צילום סלפי מחויך, לו הוסיף את הכיתוב הנוקב "הידעת? עוקב = מוסר". ברור שהכוונה היא למה שקרה לפני כמעט שנה, אז החליט להפסיק לעקוב אחרי אופירה באינסטגרם, מה שהוביל לקרע בין השניים ולכך שגולן טוען ככל הנראה, שזו הסיבה היחידה שבגללה אופירה מאמינה שטעתה מוסרית.

אייל גולן עוקץ את אופירה אסייג באינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
אחרי הראיון, לאייל גולן היה חשוב להבהיר.../צילום מסך, אינסטגרם

אופירה אסייג, ראית מה גולן פרסם?
"מאחלת לעם ישראל להיות בריאים ומאושרים".


וואלה! סלבס מאחלת לכל מי שלא טוב לו, יום טוב לו.

אופירה אסייג. אור גפן,
טעתה? אופירה אסייג/אור גפן
אייל גולן. ניר פקין
לא נותר חייב. אייל גולן/ניר פקין
אייל גולן, דניאל גרינברג, אופירה אסייג. ארן חן צלמים,
משולש שכזה. גולן, דניאל גרינברג ואסייג/ארן חן צלמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully