וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני הבידוד עם בעלו - הראל סקעת מצא חברה חדשה

15.7.2020 / 13:10

בימים האחרונים אתם שומעים יותר על בעלו חבר הכנסת, אבל מתברר שעוד לפני שהזמר הראל סקעת נכנס לבידוד עם בני משפחתו - הספיק להכיר ידידה חדשה וחייתית במיוחד, במסגרת תפקיד חדש ומשעשע. וואלה! סלבס מההה

צילום: ניב אהרונסון

כנראה שלאורך תקופת הזוגיות הארוכה בין הראל סקעת לבן הזוג שלו עידן רול, שמתפקד בשנים האחרונות על תקן חבר כנסת - הזמר הוא זה שהיה החצי המפורסם יותר מבין השניים. אבל בימים האחרונים? חגיגה, בין הכניסה של בני הזוג ובנם לבידוד בגלל ששהו בקרבת חולה בקורונה, לציוץ הפומבי החריף של חבר יש עתיד, שהסעיר את המערכת הפוליטית.

אבל הרי לכם דבר מסעיר אפילו יותר - ממש ביום שבו נשלח לבידוד, סקעת זכה לעבוד עם חברה חדשה ו... שעירה במיוחד שהכיר באותו היום.

רכלו על הג'וב של הראל סקעת באינסטגרם

הראל סקעת, עידן רול. ניר פקין
מתבודדים. הראל סקעת ובעלו, ח"כ עידן רול/ניר פקין

מתברר ששעות ספורות לפני שקיבל את ההודעה שעליו להיכנס לבידוד עם בן הזוג ובנם, סקעת צולם לקמפיין חדש שקטף - לרשת חנויות הנוחות Yellow, לצד מירב הפרזנטורית הקבועה, שהיא, ובכן, עז. נו, החיה החמודה שכבר שנים מפרסמת את הרשת מבלי להפוך לדיווה ובלי המון דרישות מלבד חציר או קערית מים. כנראה.

עוד בוואלה!

OMG, הראל סקעת עושה צ'יפנדיילז!

לכתבה המלאה

הזמר המצליח, שמתפקד גם כשופט ריאליטי כישרונות כבר כמה שנים על המסך שלכם, לימד את מירב לשיר מול המצלמות והיא בתמורה התייחסה אליו לפרקים והעניקה לו חיבה ואהבה, בתור חברת המשפחה החדשה. עם זאת, כל הכבוד לחברות, אבל את הבידוד אין שום מצב שסקעת את רול היו מסכימים להעביר עם העז באותו הבית. רק בריאות.


וואלה! סלבס תיכנס לבידוד רק עם מלאי של 15 קופסאות קורנפלס, 20 קרטוני חלב עיזים, 500 גרם גבנ"צ, שקית במבה ושלושה קילו חצילים בבית.

הראל סקעת. שוקה כהן
מתקרבים. הראל סקעת והעז על סט הצילומים/שוקה כהן
הראל סקעת. שוקה כהן
"אנחנו חברים עכשיו, כן?"/שוקה כהן
הראל סקעת. שוקה כהן
בההההההה. סקעת והעז/שוקה כהן
הראל סקעת. שוקה כהן
רק המ-עיז מצליח. הקאל סקעת בוחן את התוצאה/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully