וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת ועידן רול מגיעים עם הבייבי לישראל

צילום: שלומי צ'קונה

21.9.2018 / 19:54

פחות מחודש לאחר שהודיעו לעולם כי הם הורים לבייבי חדש ואחרי שפרסמו כי שמו בישראל יהיה ארי - הראל סקעת ועידן רול המתוקים שבו הערב (ו') עם בנם החמוד לארץ ישראל והתקבלו באהבה. וואלה! סלבס אבא יש רק שניים

רק לפני פחות מחודש שברו הראל סקעת ועידן רול את הרשת כשפרסמו תמונה שלהם בוונזי של דינוזאורים כשביניהם - בנם הקטן אותו הביאו בהליך פונדקאות בארצות הברית. הברכות לא איחרו לבוא וכולם שמחו בשמחת הזוג המאושר. שבעה ימים לאחר מכן, כנהוג בהלכה, התקיים טקס ברית המילה, אז הכריזו השניים כי שמו של ילדם בישראל יהיה ארי סקעת רול.

הראל סקעת, עידן רול. שלומי צ'יקונה,
וולקאם. הראל סקעת ועידן רול/שלומי צ'יקונה

היום (ו'), אחרי שהמשפחה העליזה סיימה את כל הליכי הבירוקרטיה ונתנה לילד המתוק להתחזק מעט - הם החליטו לנחות בישראל בטיימינג מושלם לחגוג כאן את חג הסוכות ולהכיר לילד המתוק את המשפחה המורחבת. אה כן, וגם את צלמי הפפראצי החמודים. בכל זאת, הוא הולך לפגוש אותם לא מעט פעמים בחייו.

הראל סקעת, עידן רול. שלומי צ'יקונה,
חוזרים הביתה. רול וסקעת/שלומי צ'יקונה

בזמן השהות של השניים בארצות הברית, סקעת הספיק לפגוש את חברתו, שירי מימון, שמופיעה בימים אלו בברודווי ואף לטוס ללאס ווגאס - שם הופיע בפני קהל ישראלי. בכל זאת, מישהו צריך לשלם על כל התהליך היקר הזה כי מה לעשות שבמדינת ישראל לכולם מותר להביא ילד בהליך פונדקאות רק לא לזוגות גייז.

וואלה! סלבס מקווה שנפתלי בנט וחברותיו קוראים את האייטם ומבינים שהאור תמיד גובר על החושך.

הראל סקעת, עידן רול. שלומי צ'יקונה,
שיהיה בהצלחה חמודים . וואלה! סלבס פנויה לבייביסיטר/שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully