וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהו יום הבוחר: מי הפוליטיקאי-כוכב שהכי מרגש אתכם?

וואלה! סלבס

5.4.2019 / 0:07

בשבוע הבא מיליוני ישראלים יממשו את זכותם הדמוקרטית ויצאו אל הקלפי, על מנת להצביע לנציג המועדף עליהם לכנסת - בהם פוליטיקאים שעשו את הדרך מעולם הבידור לנבכי הפוליטיקה הישראלית. אבל מי מהם הכי מבטיח לדעתכם? וואלה! סלבס שולחת אתכם לבחור

לא תבואו שישי-שבת? אז זהו, שסוף השבוע שלפני הבחירות לכנסת ה-21 הוא זמן מצוין עבור וואלה! סלבס להיזכר בכמה מנציגים הבולטים בבחירות 2019, שבכלל נגעו בעולם הבידור והתרבות הרבה לפני שהחליטו לנקוט עמדה פוליטית מעשית מאוד - עד כדי שיהיו אנשים שיגיעו לקלפי ביום שלישי הקרוב רק כדי לראות אותם תופסים כיסא במליאה.

אילוסטרציה פוליטיקה סלבס 2019. מערכת וואלה! NEWS
בחרו בי!/מערכת וואלה! NEWS

עולם העיתונות, אולי קצת הצטער ששלי יחימוביץ' החליטה לעזוב את כיסא המגישה לטובת הפוליטיקה, בעוד שמרב מיכאלי הלכה לייצג את הפמיניסטיות אחרי קריירה על המסך כמגישה וכשדרנית רדיו מדוברת. בערך כמו מיקי חיימוביץ', שתעשה השנה את צעדיה הראשונים בנבכי הרגולציה המקומית, אחרי שנים שבהן הורגלתם לראות אותה מדווחת על החדשות ובתחקירים מקיפים.

יאיר לפיד אולי הגיש תכנית בידור לפני שהפך לראש ממשלה פוטנציאלי, בעוד שחבר מפלגתו עידן רול, לא רק עורך דין (ובן הזוג של הראל סקעת), אלא גם דגמן בלי המון בגדים בעברו. כן, ממש כמו אורלי לוי-אבקסיס, שזכתה לפרסום כדוגמנית הרבה לפני שהלכה בשביל של אביה השר לשעבר.

כעת, זה הזמן שלכם לבחור - עם וואלה! סלבס כמובן - מי הסלב-פרלמנטר, שנראה לכם הכי מבטיח? קדימה, הצביעו לפוליטיקאי שהיה מפורסם עוד הרבה לפני שעלה לג'רוזלם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully