וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוח הרפאים של כוכב 'Glee' עזרה למצוא את נאיה ריברה"

14.7.2020 / 11:02

בין כוכבי "Glee" שספדו לשחקנית נאיה ריברה, אחרי שגופתה נמצאה באגם שבו טבעה שישה ימים לפניכן - יש אחד שמתעקש על כך שדווקא חברם לסדרה קורי מונטית', שמת בדיוק שבע שנים לפניכן, היה זה שסייע לצוות ההצלה לחלץ אותה מהמים. וואלה! סלבס על טבעית

yes

עם קללה על כוכבי סדרת הלהיט המוזיקלית "Glee" או בלעדיה, נדמה שמותה הטראגי של השחקנית נאיה ריברה - שטבעה למותה באגם פירו שבקליפורניה בשבוע שעבר וגופתה נמצאה אתמול (שני) - משפיעה על חבריה הקרובים מתקופת צילומי הדרמה המזמרת.

כיוון שאתמול ציינו לא פחות מ-7 שנים למותו של אחד הכוכבים הראשיים, קורי מונטית', תוך כדי שלמרבה הצער מצאו גם את ריברה הנעדרת, אחד מחבריהם לצילומים בטוח שזו הייתה הרוח של קורי, שסייעה לצוות ההצלה למצוא את הקורבן החדש בשרשרת האירועים המצערים שקרו לאנשי "גלי". וואו, שיגעון? לכו תדעו.

ספדו לנאיה ריברה גם באינסטגרם

נאיה ריברה, קורי מונטית'. GettyImages
רוחו עזרה למצוא את גופתה? נאיה ריברה עם קווין מונטית'/GettyImages

קווין מקהייל, שגילם את דמותו של ארטי בסדרה, ספד אתמול ברשת לחברתו המנוחה - תוך כדי שהוא מציין שממש שבוע קודם לכן שוחחו וחשבו "לברוח לנופש על אי בודד בהוואי" יחד. בהמשך, צייץ בטוויטר שהוא "לא דתי בשום אופן, אבל יהיה לכם קשה לשכנע אותי שקורי לא סייע למצוא את הבחורה שלנו היום", תוך כדי שהוא מתכוון לרוח של חברם השחקן, שמת באותו היום בדיוק כמה שנים לפני, משימוש ייתר בסמים ותרופות במרשם, בשעה שעדיין כיכב בסדרה.

עוד בוואלה!

מתיחת פנים: איך השתנתה ליה מישל עם השנים?

לכתבה המלאה

"השניים האלה, בהרבה מובנים, היו גרסה גברית וגרסה נשית של אותו האדם", המשיך מקהייל, "כל כך נחמדים, מאוד אכפתיים, מחליא עד כמה שהיו מוכשרים, כיפיים וטובים מאוד, מאוד", כתב השחקן שאף ציין שהיה יחד עם ריברה כשקיבלו את הבשורה על מותו של קורי. עוד הוסיף שהמוח החריף שלה והשלווה בכל הנוגע לטיפול בבנה בן ה-4, שנמצא על סירה באגם כשהוא לבדו, הם לדעתו אלה שהביאו את נאיה להציל את הילד ולהקריב את עצמה.

ציוץ של כוכב Glee על מות נאיה ריברה. טוויטר, צילום מסך
על טבעי? הציוץ של קווין מקהייל/צילום מסך, טוויטר

חברי הצוות של הדרמה המוזיקלית שעוד נותרו בחיים, ספדו לריברה, בהם גם ליאה מישל הידועה לשמצה - שעשתה קאמבק לרשתות החברתיות אחרי הפסקה שלקחה מהן בעקבות האשמות ביחס מזלזל לשאר אנשי הצוות וגזענות בזמן שצילמה את "גלי" - שפרמה תמונה בשחור-לבן של ריברה ואחריה תמונה של כמה מהשחקנים מצולמים מגבם, צופים לעבר הים ותמונה נוספת של מונטית', שהיה בן הזוג שלה בשעה שמת. גם הפופסטאר דמי לובאטו, שהתארחה בסדרה בתור המאהבת של דמותה של ריברה, פרסמה תמונה משותפת של השתיים ושיבחה אותה על כך שגילמה תפקיד "פורץ דרך".


וואלה! סלבס מאמינה ברוחות רפאים רק כשהמקרר שלה מתרוקן במהלך הלילה והיא לא זוכרת איך ולמה.

נאיה ריברה, קורי מונטית'. GettyImages
גרסה נשית וגברית של אותו האדם. ריברה ומונטית'/GettyImages
כוכבי הסדרה Glee. GettyImages
הישרדות? לא, כוכבי "גלי" בתמונת עבר/GettyImages
פול ווסלי וליה מישל בתצוגת הוט קוטור סתיו/חורף 2012/2013 של ורסצ'ה במילאנו. Pascal Le Segretain, GettyImages
מת משימוש בסמים כשניהלו זוגיות. ליאה מישל ומונטית'/GettyImages, Pascal Le Segretain
נאיה ריברה. GettyImages
סנטנה לנצח. נאיה ריברה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully