וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בתולה? מדונה משתפת צילום בלי חזייה

7.7.2020 / 13:24

מתברר שכל גברת חומרנית זקוקה לתשומת לב מדי פעם, גם היא כבר בת 61 ומכנים אותה מלכת הפופ והיא זקוקה לתמיכת קביים בעקבות פציעה חמורה - נכון, מדונה? שימו לב לתמונת העירום ששיתפה ברשת. וואלה! סלבס מאדאם

מדונה בצילום סלפי בלי חולצה (אינסטגרם)

נדמה שהחודשים האחרונים, עם כל מצוקת הקורונה והמחאות והשפל הגלובלי, היו מסובכים גם עבור מדונה - מלכת הפופ, שביטלה הופעות ונאלצה לסיים סיבוב הופעות מוקדם מהרגיל בגלל המגיפה (כשלטענתה, כבר נדבקה בנגיף והחלימה עוד בתחילת השנה), עברה הליך רפואי מסובך ברגלה וחטפה אש אפילו ממעריצים אדוקים, רק בגלל אמירות מנותקות בכמה סרטונים הזויים שפרסמה ברשת.

אבל הקיץ הביא איתו עלייה בטמפרטורות, כך שהגברת מדונה, כמו הגברת מדונה, החליטה לחמם את העניינים - ואם זה יגרום לאנשים לדבר עליך ועל מעמדה של אישה בחברה, כה לחי!

רכלו על מדונה בלי חזייה גם באינסטגרם

מדונה מצטלמת לסלפי. אינסטגרם, צילום מסך
לא בתולה, גם לא בערך. מדונה טופלס/צילום מסך, אינסטגרם

אם כל הפופסטארז בת ה-61 (תיכף 62), פרסמה היום (שלישי) ברשת תמונת סלפי מול המראה בחדר הרחצה שלה - שבה היא נראית כשהיא נשענת על קביים מצד אחד, כולל כובע על הראש ושיער פזור, תחתונים קטנים, שרשראות וצמידים, אבל ללא חלק עליון או חזייה. מרגש? אם גברים יכולים להצטלם בלי חולצה, למה שנשים לא ירשו לעצמן.

עוד בוואלה!

מדונה פרסמה סרטון עירום באמבטיה - וחטפה מהמעריצים

לכתבה המלאה

לצד הצילום הפרובוקטיבי, שלא נראה שונה במיוחד ממה שמדונה עשתה אי שם בתחילת הניינטיז של המאה הקודמת (מה שקייטי, מיילי, אריאנה, קים, דואה, ניקי או קארדי עושות היום באופן שגרתי באינסטגרם וצריכות להודות לה על כך), הוסיפה מדונה את הכיתוב "לכולם יש קביים". האם מדובר במטאפורה על העולם המודרני? על כך שכולנו רגע לפני נפילה חופשית בשם "קורונה" ולמה מונח על ראשה כובע, אם היא עירומה בבית? החיים הם מסתורין.


וואלה! סלבס מצטלמת בלי חולמצה אבל אף אחד לא רוצה לראות.

מדונה באמבטיה. אינסטגרם, צילום מסך
נערה פרחונית?/צילום מסך, אינסטגרם
מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
נערה מינית?/צילום מסך, אינסטגרם
מדונה לובשת ורסצ'ה. splash
כבר לא נערה, אבל גם לא חומרנית. מדונה/splash
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully