וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה פרסמה סרטון עירום באמבטיה - וחטפה מהמעריצים

23.3.2020 / 14:27

כשמלכת הפופ רוצה להעביר מסר בנוגע למשבר הקורונה - היא עושה את זה בדרכה המיוחדת: כשהיא באמבט עלי ורדים, בלי בגדים. רק שהפעם, מדונה ספגה בגללו אש ברשת גם מהמעריצים הכי אדוקים שלה. צפו. וואלה! סלבס מאדאם V

מדונה מדברת על וירוס הקורונה באמבטיה (אינסטגרם)

כל אחד ודרך ההתמודדות שלו עם מה שקורה בעולם בצל וירוס הקורונה. אחת הנשים הכי מפורסמות בעולם, הזמרת מדונה, למשל, החליטה לפרסם ברשתות החברתיות סדרת הסרטונים שלה שבה היא מביעה את דעתה על המגיפה הגלובלית - רק שאחד מהם, שבו היא נראית בעירום מלא ופרובוקטיבי, הצליח לעצבן גם את המעריצים האדוקים של מלכת הפופ. ולא בגלל שצילמה אותו כשהיא מבלה בתוך אמבטיית קצף.

רכלו על הסרטון הביזארי של מדונה באינסטגרם

מדונה באמבטיה. אינסטגרם, צילום מסך
באמבט עם מדונה. מלכת הפופ מתבודדת/צילום מסך, אינסטגרם

בקטע הווידאו, שבו מדונה שמתבודדת עם ילדיה (והבויפרנד הצעיר שלה) בביתה שבלונדון - היא מצולמת בעירום פרובוקטיבי כשהיא באמבטיה מלאה בקצף ופרחים, ש(כמעט) מסתירים את איבריה המוצנעים. "זה העניין עם וירוס COVID-19, לא אכפת כמה אתה עשיר, כמה אתה מפורסם, כמה אתה מצחיק. כמה אתה חכם, איפה אתה גר, בן כמה אתה, איזה סיפורים מדהימים אתה יכול לספר", אומרת מלכת הפופ כשהיא בתוך מים עם עלי הכותרת, "זה השוויון הגדול ומה שנורא בו זה מה שיפה בזה".

עוד בוואלה!

מדונה משוויצה בחבר החדש בחופשה משפחתית

לכתבה המלאה

"מה שנורא בזה, הוא שזה גרם לכולנו להיות שווים במובנים רבים, ומה שנפלא בעניין הוא שזה גרם לכולנו להיות שווים במובנים רבים". אז, מדונה בת ה-61 הוסיפה בקריצה סוג-של-סקסית, "כמו שהייתי אומרת בסוף ההופעה עם השיר 'Human Nature' בכל הופעה, אם הספינה טובעת, כולנו טובעים יחד". הכל, תחת הכותרת "בלי אפליה - וירוס הקורונה #בידוד #הישארו_בטוחים".

מדונה באמבטיה. אינסטגרם, צילום מסך
מסבירה על הווירוס בלי בגדים. מדונה/צילום מסך, אינסטגרם
מדונה באמבטיה. אינסטגרם, צילום מסך
ברור שתכשטים נחוצים בשעה זו/צילום מסך, אינסטגרם

אם פרובוקציות, העצמה נשית או עירום הם חלק מהקריירה המוזיקלית הסופר מצליחה של "מאדאם X", אז הפעם, מעריצים מרחבי העולם לא קנו את המסר של מדונה והחליטו לתקוף בתגובות. "אוהבים אותך, אבל אנחנו לא שווים. אנו יכולים למות מאותן מחלות, אך העניים יסבלו הכי הרבה. אל תעשי רומנטיזציה לטרגדיה הזו", כתב לה מעריץ אחד, בעוד שאחרים ציינו "את בטוחה? בדיקות קורונה... העשירים והמפורסמים נבדקים ללא שום בעיה".

מעריצה אחרת, ציטטה את השיר שלה "כמו תפילה": "החיים הם תעלומה. אנשים מסוימים יכולים להיות בטוחים בבתיהם, אבל אחרים צריכים לסכן את חייהם". היה מי שענה לה "בינתיים, לחלקנו אין מצרכים בסיסיים והיא מפרסמת עלי כותרת בתור כיסוי לפטמות. תפסיקי מדונה, אוהב אותך ילדה אבל תפסיקי" או "אם הספינה טובעת, את באמת חושבת שזה קורה כשאת באמבטיה שלך עם אנשים שעובדים בשבילך שם? אני אוהב אותך מלכה, אבל הדברים מחוץ לאחוזה שלך שונים מאוד ממה שאת חושבת. שמרי על עצמך ותהיי קצת יותר אמפתית כלפי האנשים הפחות מיוחסים". אאוץ'.


וואלה! סלבס מתקלחת רק כי חשוב לשמור על היגיינה בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully