וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה טענה שפיתחה נוגדנים לקורונה - ויצאה למסיבה!

4.5.2020 / 12:11

מתברר שמלכת הפופ טוענת שניצחה את וירוס הקורונה - כך שאחרי שטענה שפיתחה נוגדנים למחלה, מדונה הרשתה לעצמה לשבור את הסגר ולצאת לחגוג במסיבת יום הולדת יחד עם החבר הצעיר שלה, בנוכחות לא מעט אנשים. וואלה! סלבס נו מאדאם

מדונה חוגגת לצלם סטיבן קליין, בתקופת סגר הקורונה (אינסטגרם)

לא ברור אם מדונה לקחה את השבועות שהעבירה בבידוד ביתי יחד עם בני משפחתה ובן הזוג הצעיר קשה, לא ידוע אם בטעות (או שלא) הזמרת הייתה חולה בנגיף הקורונה, לא מובן איך מלכת הפופ הרשתה לעצמה לפזר הצהרות קצת חסרות אחריות - אבל לא רק שהגברת הראשונה של עולם המוזיקה טענה בפומבי ש"פיתחה חסינות" כנגד הווירוס שמשגע את הגלובוס, אלא שאחר כך יצאה למסיבת יום הולדת של חבר קרוב, בהשתתפות יותר מאדם אחד, שניים, שמונה שממש לא מבלים איתה בשגרה!

רכלו על מדונה החוגגת באינסטגרם

מדונה, סטיבן קליין. אינסטגרם, צילום מסך
ילד יום ההולדת. מדונה חוגגת עם הצלם סטיבן קליין/צילום מסך, אינסטגרם
מדונה עם בן הזוג, אהלמליק וויליאמס. אינסטגרם, צילום מסך
לוקחת אותו לכל מקום! מדונה עם החבר, מליק וויליאמס/צילום מסך, אינסטגרם

יכול להיות שהזמרת בת ה-61 נשאה תפילה לפני שיצאה מהבית, עם הבויפרנד אהלמליק וויליאמס (26) צמוד אליה - כיוון שאתמול (ראשון) הגיעה לחגוג את יום הולדתו של חברה הקרוב, הצלם המוערך סטיבן קליין, שציין 55 שנות פלאשים בהילולת וידאו (בזום, ברור) לצד כמה מקורבים. הטוויסט: בחלל שבו כיבה את הנרות על העוגה, בילו יחד עם מדונה והבויפרנד שלה פחות או יותר עוד 15 אמנים קונספטואלים, מלכות דראג ורקדניות על עמוד שהלהיבו את משתתפי האירוע.

עוד בוואלה!

מדונה משוויצה בחבר החדש בחופשה משפחתית

לכתבה המלאה

במהלך הערב, ששודר לשלל חברים מרחבי העולם של הצלם, מדונה נשמעת אומרת לקליין ש"יכבה את הנרות מעוגת הקורונה שלו", מחבקת אותו כמו גם נעזרת במקל ההליכה שמסייע לה אחרי הפציעה הקשה שחוותה בסיבוב ההופעות "מאדאם X" - שהסתיים עם התפרצות הקורונה באירופה בתחילת חודש מרץ.

מדונה פשוט חסרת אחריות? אז זהו, שהדיווה טענה רק ימים ספורים לפניכן בסרטון אינסטגרם שהיא יכולה לצאת מביתה ולנשום "אוויר מלא קורונה", בגלל שלדבריה נבדקה ונמצאה נושאת נוגדנים לנגיף. מה שאומר שאו שהיא נדבקה בווירוס ועברה את המחלה, תודה לאל, או שהיא פשוט... מספרת שטויות למעריצים.


וואלה! סלבס לא יצאה מהבית כבר שנתיים, מה הביג דיל?

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully