וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר הסודי של מורן אטיאס ויהודה נהרי

1.7.2020 / 0:06

היא אמנם חזרה לארץ בשם האהבה לטום אביב רק בשביל שהם יבינו שהם לא מתאימים - אבל מורן אטיאס לא ציפתה שזמן קצר אחר כך, תמצא נחמה בידיו של גבר ישראלי מוכר אחר מהעבר. וואלה! סלבס פלאשבק

טום אביב ומורן אטיאס מתנשקים בתל אביב (צילום: ניר פקין)

זוכרים שרק לפני שלושה חודשים וואלה! סלבס סיפרה לכם ראשונה בשמחה שהגברת מורן אטיאס חוזרת כל הדרך לארץ הקודש מעיר המלאכים האמריקאית, רק בשם האהבה הגדולה שלה לטום אביב? רגע, זוכרים איך מספר שבועות לאחר שחזרה - השניים החליטו להיפרד? אז זהו, שנראה שלמרות הכל, האהבה מנצחת. רק אהבה אחרת, במקרה הזה.

מורן אטיאס. ניר פקין
רומן ישן-חדש/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע כי בתקופה האחרונה, השחקנית הבינלאומית מצאה נחמה בזרועותיו של כוכב ישראלי אחר - השחקן המוכשר, יהודה נהרי. אז מה הקשר בין השניים? מסתבר שבין נהרי לאטיאס התפתח רומן בנובמבר האחרון באל.איי, אז ביקר יהודה בעיר בה גרה מורן במסגרת "פסטיבל הסרטים הישראלי של לוס אנג'לס" ולפי מקורבים התפתח בין השניים רומן קצר.

"הם נפגשו באחת המסיבות", סיפר מקורב, "ומיד ניצתה ביניהם האש. הם בילו ביחד כמעט לאורך כל השהות שלו בעיר, אך נאלצו להיפרד כשיהודה חזר לארץ".

עוד בוואלה!

מורן אטיאס חוזרת לחיות בארץ עם טום אביב

לכתבה המלאה
יהודה נהרי בהקרנת "ענת אלימלך: הילדה הכי יפה בירושלים". רפי דלויה
נפגשו בפסטיבל בלוס אנג'לס/רפי דלויה

אבל, נראה שממש כמו בסרטים, אטיאס חזרה לארץ בכלל בעקבות אהבה אחרת, אך כעת, כשהזוגיות עם אביב נגמרה, מספרים מקורבים כי היא ונהרי חידשו את הקשר, "הם חזרו לדבר ולהיפגש ונראה שהם שוב מנסים רק שהפעם אין את המרחק שיפריע", סיפר חבר, "הם מנסים לשמור את זה מתחת לראדר בשביל להבין מה קורה ביניהם".

מטעמה של אטיאס נמסר: "מאז חזרתה של מורן לארץ ישנן שמועות שונות ומשונות לגבי כל מפגש שלה. מה שבטוח, אכן מורן נפגשת עם אנשים רבים , וכל ניסיון לייחס לכך, מעבר לכך, היא בגדר שמועה ולא מעבר לכך".

ניב עשת כהן, מנהלו של יהודה, סירב להגיב לידיעה.


וואלה! סלבס חזרה לאהבת נעוריה, תפוח מקורמל

טום אביב, מורן אטיאס בתל אביב. ניר פקין
באה לאחד נשארה וזכתה באחר. מורן אטיאס עם אביב/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully