וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן אטיאס חוזרת לחיות בארץ עם טום אביב

4.3.2020 / 0:51

פרסום ראשון: אחרי שהכחישו את הזוגיות שלהם אבל נתפסו לא פעם בעדשת המצלמה - ואפילו ביטלו את הטיול הרומנטי לתאילנד בגלל בהלת הקורונה, נדמה שמורן אטיאס וטום אביב מחליטים לעלות שלב ביחסים. לא סתם, אטיאס ממש חוזרת לארץ הקודש. וואלה! סלבס עלייה

שמועה מורן אטיאס/עידו שחם

אם גם אתם שמעתם על הזוגיות המוכחשת של השף הלוהט, טום אביב, עם הישראלית הבינלאומית, מורן אטיאס, אבל לא ממש האמנתם כי משהו באמת מתבשל בין הסירים של השניים - עכשיו קבלו עוד הוכחה לכך שהזוגיות הלוהטת הזו רצינית מתמיד וכי לא מדובר בעוד רומן חולף. אחרי הכל, מורן חוזרת לגור בארץ מולדתה. רוצים לנחש איפה?

רכלו על טום אביב ומורן אטיאס באינסטוש

טום אביב, מורן אטיאס. ניר פקין
למען האהבה. מורן אטיאס וטום אביב/ניר פקין

וואלה! סלבס מביאה לכם בפרסום ראשון את הניוז הכי לוהט בביצה המקומית: אחרי שנים בהן היא חיה מעבר לים ופיתחה קריירה משגשגת הן באיטליה והן בהוליווד - כעת, השחקנית המוכשרת, שחיה על קו תל אביב-לוס אנג'לס, החליטה לארוז את המזוודות, להיפרד לשלום מהשכנים המפורסמים שלה ולחזור לגור בארץ הקודש. והכל, כך מספרים החברים, בעקבות האהבה.

עוד בוואלה!

השמועה אומרת ש...מורן אטיאס מנהלת רומן טרנס אטלנטי?

לכתבה המלאה
מורן אטיאס. ניר פקין
עושה עלייה. מורן/ניר פקין

על פי מקורבים לפאוור קאפל, לאחר לא מעט שיחות נפש ודיונים, כולל ביטול של חופשה רומנטית בגלל בהלת הקורונה, החליטו השניים לנסות ולעלות שלב ביחסים בינם, כך שבתחילת השבוע - תגיע אטיאס לפתיחת המסעדה החדשה של החבר הלוהט שלה בראשון לציון.

אלא שאז, במקום לחזור להוליווד, היא צפויה להישאר בישראל לתקופה ארוכה, על מנת לנסות ולראות לאן מובילים היחסים. אל תמהרו להציע לה דירה להשכרה, כי הכוכבת ההורסת תעביר את מטלטליה הישר לדירתו של החבר שלה - שמתגורר במגדל יוקרה בשדרות רוטשילד שבתל אביב.


וואלה! סלבס רצתה לעבור לגור עם החבר שלה אבל בדיוק עיקלו לו את הדירה.

טום אביב בחגיגת יום ההולדת של אורין ג'ולי. אור גפן,
כבש את ליבה. טום/אור גפן
מורן אטיאס. ניר פקין
נוסעת בעקבות האהבה. מורן אטיאס/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully