וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו לא, מורן אטיאס וטום אביב ביטלו חופשה רומנטית

24.2.2020 / 0:05

הזוג שתועד רק בחטף היו אמורים לטוס הרחק מכאן - על מנת להנות מחוויה זוגית הרחק מכל הסקרנים שמצלמים - רק שמשהו (שמדאיג את העולם!) גרם לטום אביב ומורן אטיאס לבטל את התכניות. וואלה! סלבס לב

אביב חופי

החורף המקומי האחרון הצמיח זוגיות שמסקרנת את הישראלים - שדואגים לשלוח אליהם מבטים סקרנים כשהם צצים במקומות שונים כמו פטריות אחרי הגשם: מצד אחד הכוכבת הישראלית-בינלאומית, מורן אטיאס ומהעבר השני, השף הרומנטי טום אביב. כן, מתברר שבתקופה האחרונה, אלה השניים שהקהל אוהב לתעד כשהם מבלים יחד.

אולי זו הסיבה שאביב את אטיאס תכננו לקחת לעצמם קצת פסק זמן אינטימי, חופשה אקזוטית שבה ייהנו יחד כצמד, הרחק מהסמארטפונים עם המצלמות בארץ הקודש. עם זאת, לאחרונה השניים החליטו לגנוז את התכנית הרומנטית, בגלל סיבה מובנת בהחלט.

רכלו על טום ומורן גם באינסטגרם

טום אביב, מורן אטיאס. ניר פקין
לא מסתתרים. בערך. מורן אטיאס עם טום אביב/ניר פקין

מתברר שאביב את אטיאס כבר החלו לחשוב מה לארוז לטובת נופש זוגי בהחלט בתאילנד האקזוטית, שעתיד היה לרגש אותם ממש בקרוב. אבל אתם זוכרים מה קורה במזרח הרחוק? בהלת וירוס הקורונה המדבק, שמאיים על העולם בגלל התפשטותו המהירה - כך שבדומה לקירל ומרגי, השניים עשו חישוב מסלול מחדש והחליטו, לפי שעה, לבטל את החופשה המשותפת, לפחות עד שמשרד הבריאות יעדכן כי בטוח יותר להגיע לאיים האסייתיים החביבים על היושבים בציון.

עוד בוואלה!

השמועה אומרת ש...מורן אטיאס מנהלת רומן טרנס אטלנטי?

לכתבה המלאה

אל דאגה, השניים עדיין מחוברים זה לזו: לוואלה! סלבס נודע כי אם הכל יסתדר, אטיאס תחזור למולדתה בקרוב שוב, הפעם במיוחד כדי להשתתף באירוע פתיחת המסעדה החדשה והמסקרנת של אביב בראשון לציון. מקום עסיסי, שצפוי למשוך אליו את הזללנים לפחות כמו את אהובתו של השף.


וואלה! סלבס רוצה ביס מטום, אבל הוא בורח ממנה כמו מקורונה.

מורן אטיאס. ניר פקין
גברת אינטרנשיונל. מורן אטיאס/ניר פקין
טום אביב בהשקה של התכנית של קרן ברטוב. שוקה כהן
השף החתיך. טום אביב/שוקה כהן
טום אביב, מורן אטיאס. ניר פקין
משני הקצוות. טום אביב ומורן אטיאס באירוע של וואלה! סלבס/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully