וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולן יפות, כולן חכמות, אבל מי הרווקה המפורסמת הלוהטת של הביצה? בחרו

15.5.2020 / 1:01

לחלקן נשבר הלב במסגרת פרידה רומנטית מרעישה, אחרות עברו חויות משנות חיים בתקופה האחרונה, כולן מדוברות ונערצות, אבל וואלה! סלבס רוצה להתמקד בעיקר: מי מבין הרווקות המפורסמות שאתם מכירים, היא זו שתחמם את קיץ 2020 בביצת הבידור? אתם בוחרים וקובעים

הקושיות של וואלה! סלבס, ירדן אדרי (צילום: רוני כנפו)

חגיגות ל"ג בעומר המסורתיות עם המדורות והאש, הגיצים וכל השמחות (שהתקיימו השנה במסגרת מצומצמת מאוד, אבל ממש, בגלל מגיפת הקורונה)? כנראה שאלה קצת פחות בוערות מהנושא שעליו תצטרכו להכריע ממש עכשיו: רגע לפני עונת קיץ 2020, עם החמסינים ואחוזי הלחות המטפסים, אתם בוחרים מי לדעתכם הרווקה הכי לוהטת של ביצת הבידור בעת הנוכחית.

רכלו על הרווקות המפורסמות באינסטוש

נכון, השבועות האחרונים והלחץ שהביא איתו נגיף הקורונה שהפך את העולם כנראה גרמו לכמה פרידות לא נעימות בתעשיית הלאם הישראלית, מנטלי דדון ועד לזוכת הריאליטי הטרייה תקוה גדעון, שוק הפנויים-פנויות זכה לקבל כמה נשים מרגשות לעולם הדייטינג, בהן גם ג'ני צ'ארווני (שעל פי הרכילות כבר התקדמה לגבר חדש בחייה) או אורנה דץ כפי שקראתם לראשונה השבוע בוואלה! סלבס.

אז כולן יפות, כולן חכמות, אף אחת מהן לא צריכה גבר שיגדיר אותה, חלקן עברו לאחרונה חוויות משנות חיים - כמו שרית חדד שילדה בת שנייה או ירדן אדרי, שגם אחרי "האח הגדול" עדיין מחזרת אחרי איתי לוי, או משהו, אבל רק אחת מהן יכולה להיות הבחירה שלכם לתואר הרווקה הנחשקת של קיץ 2020 בתעשיית הבידור הישראלית. נו, גולשים וואלה! סלבס, במי אתם בוחרים? הצביעו והשפיעו.

עוד בוואלה!

תקוה גדעון אחרי הפרידה מליאור: "שמה את הרעש בצד"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully