וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקושיות של וואלה! סלבס: ירדן מ"האח הגדול" לא משחררת מאיתי לוי. צפו

אמיר צומר ואדם סרור

11.4.2020 / 0:37

לכבוד החג, אלה שעומדים מאחורי מלכת הרכילות הישראלית העניקו לכוכבים של הביצה אפשרות לשאול בשיחת Zoom כל מה שירצו - ולקבל תשובה נחרצת, בלי פילטרים. איך וואלה! סלבס תענה על הקושייה של כוכבת "האח הגדול", ירדן אדרי? צפו

הקושיות של וואלה! סלבס, ירדן אדרי (צילום: רוני כנפו)

השנה חג הפסח מצוין במתכונת מעט שונה: בלי ליל סדר המוני או טיולים בחיק הטבע, הרבה מצות אבל מעט יציאות (מהבית!), את הסבים והסבתות רואים רק בשיחות וידאו ומתנות לדודה והדוד הרחוקים? מגיעות אך ורק באמצעות שליח עד פתח הבית.

מזל שוואלה! סלבס כאן כדי לשמור על המסורת, כך שמלבד שתיית ארבע כוסות וחיבוק מרחוק לאליהו הנביא, החליטה לקיים את מצוות שאלת הקושיות ולהעניק לכמה מהאנשים המוכרים ביותר בתעשיית הבידור המקומית את ההזדמנות להציב בפנייה שאלות ישירות וקשות במיוחד. הכל בשיחת Zoom, כיאה לימי נגיף הקורונה שמשגע את העולם בכלל ואת הביצה הישראלית בפרט.

רכלו על הקושיות של וואלה! סלבס באינסטגרם

ירדן האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
איתי, איפה אתה? ירדן אדרי ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

רציתם לדעת איך זה פועל או אם עבודתה של וואלה! סלבס קשה יותר מזו של הכוכבים עצמם? טוב שלאנשים שאתם אוהבים לאהוב, מתעניינים בחייהם הפרטיים וסקרנים לגביהם באופן כללי, יש כמה קושיות, סליחה, שאלות שהם פשוט סקרנים לקבל עליהן תשובות נחרצות.

למשל יוצאת "האח הגדול" הטרייה, ירדן אדרי, שהחליטה להציב בפני בפני אדם סרור ואמיר צומר מוואלה! סלבס את שאלת השאלות שלה: יש סיכוי בינה לבין הזמר איתי לוי? התשובה נמצאת בווידאו. צפו וגלו.


וואלה סלבס לא רק עונה על שאלות בפסח, היא גם שרה "מה נשתנה" בכל לילה מחדש.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
איתי לוי. ניר פקין
בן הזוג לעתיד? אפשרות. איתי לוי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully